سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشيان استعفايش را اعلام کرد

کفاشيان: مجمع بگويد برو مي‌روم، بگويد بمان مي‌مانم/با هر شکست که نمي شود رئيس عوض کرد!!

رئيس فدراسيون فوتبال در يک برنامه تلويزيوني گفت: در اولين مجمع که تا دو ماه آينده برگزار مي‌شود به طور رسمي استعفايم را اعلام مي‌کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علي کفاشيان در برنامه تلويزيوني زاويه گفت: با صراحت عنوان مي کنم که خودم هم تصميم داشتم بروم اما در مورد شيوه رفتن بايد بحث کرد .
 
من هم قبول دارم در نتيجه گيري مشکل داريم
 
وی گفت: "من هم قبول دارم در نتیجه گیری مشكل داریم اما عامل همه ناكامی های فوتبال کشور فقط من هستم؟ یعنی اگر من بروم درد فوتبال دوا می شود؟ تجربه جهانی می گوید اگر موفقیتی باشد در ثبات مدیریت ایجاد می شود و اگر هر بار تیم ملی می بازد یك رئیس فدراسیون برود كه باید سالی 3 رئیس عوض كنیم.به نظرم باید همه چیز را به مجمع بسپاریم. من در مجمع همه حقایق را به این دوستان می گویم و از آنها می خواهم تا درباره ام تصمیم بگیرند.
 
عامل همه ناکامي ها من هستم
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیم های فوتبال ما در همه رده های سنی در نتیجه گیری مشکل دارند اما عامل همه ناکامی های فوتبال من هستم من بروم درد فوتبال ما دوا می شود؟
 
 با هر شکست نبايد رئيس عوض کرد

کفاشیان اظهار داشت: تجربه جهانی می گوید اگر موفقیتی باشد در ثبات مدیریت ایجاد می شود واگر هر بارتیم ملی می بازد یک رئیس فدراسیون برود که باید سالی سه رئیس عوض کنیم به نظرم باید همه چیز را به مجمع بسپاریم من در مجمع همه حقایق را به اعضا می گویم و از آنها می خواهم تا درباره ام تصمیم بگیرند.
 
 من از رقيبانم بهتر بودم راي آوردم

کفاشیان درباره اینکه به مجمع خط می دهد بیان داشت: من توانایی ام زیاد نیست که بتوانم در آرای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تاثیر بگذارم ما 32 هیات داریم که برای انتخاب روسایش 900 نفر رای می دهند نفراتی که خیلی از آنها مقامات دولتی هستند باشگاه ها دولتی هستند من هم خودم در مجمع رایی ندادم ولی چیزی که می توانم بگویم اگر من رای آوردم به این دلیل که اعضای به این نتیجه رسیدند که من بهتر از رقیبانم بودم و به من رای دادند ولی شک نکنید اگر یکی بهتر از من بیاید قطعا به او رای می دهند.
 
رسانه ها مردم را شگفت زده کردند
 
کفاشیان  درباره اتفاق عجیب فوتبال از نظر مردم انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان  فدراسیون برتر آسیا گفت:  برخی از رسانه ها کاری کردند که مردم از این انتخاب شگفت زده شوند چون به این دقت نکردند که اگر جایزه ای  به دست آمده  برای همه است  ما در آمار  کنفدراسیون توانستیم  از باشگاه های مان 170 امتیاز بگیریم ورزشگاه های جهان  هم خیلی بهتر از قبلی شدند  تماشاگران ما در آسیا بهترین هستند و کلی امتیاز  از این راه بدست آوردیم  شاخص های رشد مان به نسبت بودجه مان طوری بوده که رای بیاوریم.
 
همه خنده ها از شادي نيست

 وی در ادامه بیان داشت: من هم قبول  دارم مردم دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد اما برای نتیجه گیری نیاز به بازی های خوب داریم اگر خوب بازی کنیم  به جام جهانی هم می رسیم ما می توانستیم  الان در جام جهانی  باشیم اما یکسری امتیازات را از دست دادیم .

وی بیان داشت:  در حال حاضر به من می گویند  چرا می خندم راستش همین خنده راهم شما رسانه ها  این قدر بزرگش کردید همه خنده ها از شادی نیست،خیلی وقت ها خنده ها از سر درد و ناراحتی هستند  مخصوصا یک وقت هایی که باخت های الکی و بد به دست می آید .
 
تا به حال نظرم را به کسي تحميل نکردم

وی درباره وضعیت  کمیته ها و تاکید وی بر حفظ شرایط  موجود بیان داشت:  اتفاقا من هم الان می گویم که هر تغییری  که کمک کننده باشد باید اتفاق بیافتد از من گرفته تا دیگران ولی من هیچ وقت آدمی نبودم که نظرم را تحمیل کنم من به کار گروهی اعتقاد دارم ما برای  برگزاری مسابقات سازمان لیگ و کمیته داوران داریم 5 نفر نخبه داریم به روسای کمیته داوران و دپارتمان هم گفتم که من از اختلافات بین اعضای دو کمیته ناراضی هستم وباید این مسئله را برطرف کنند من آدمی نیستم که برخوردهای  تندی داشته باشم و اهل  اینکه همه اعضا را اخراج کنم نیستم .
 
وی بیان داشت:  هم اکنون فدراسیون 12 کرسی  آسیایی در کمیته ها دارد اما تماشاگران برخی از تیم  ها وقتی  تیمشان می بازند به من فحش می دهند این وسط من چه کاره هستم.
 
 مديران بدون سند کسي را متهم نکنند
 
کفاشیان در مورد گلایه های رویانیان از داوری گفت:  مسئولان  تیمها نباید به خاطر  باخت تیمشان به همه تهمت بزنند من نمی گویم که داوری ها همه سالم هستند ولی برای تهمت زدن باید سند رو کرد برخی از افراد پرونده های قطوری را در بحث منشور اخلاقی به دادگاه فرستادند.
داوران از دو چیز خیلی گلایه دارند یکی حق الزحمه کم شان و دیگری همین حرف ها که می گویند جو را طوری کرده که خجالت می کشند بگویند داوری می کنند حق هم دارند .
رفتن به جام جهاني محال نيست
وی در ادامه بیان داشت:  من به عنوان مسئول بهترین کادر فنی و تدارکات و فضا سازی  را برای تیم انجام دادم و قتی همه کار می کنم تیم ملی نتیجه نمی گیرد به شرایط لیگمان  و داشته هایمان برمی گردد برای من مدیر سخت تر است اگر تیمم به جام جهانی نرود حالا شما می گویند تیم به جام جهانی نمی رود ولی  من این نظر را  ندارم و هرچقدر که کارهای سخت باشد اما محال نیست ما باید بازی هایمان را ببریم حتی اگر لازم باشد  می توانیم کره را در سئول ببریم.
فدراسيون استقلال دارد و استقلالش هم کشکي نيست

 کفاشیان در ادامه سخنانش افزود:  کشک بودن استقلال فدراسیون فوتبال را از عصبانیت گفتم به رغم همه این حرف ها استقلال فدراسیون  خیلی خوب است اگر این امتیاز مجمع نبود شاید تا حالا 6 رئیس فدراسیون عوض کرده بودیم.
يا اختيار دست آيت الهي باشد يا خودو بمانم مجمع را برگزار کنم 

 وی در پایان بیان داشت: من استعفایم را در مجمع اعلام می کنم و منتظر نظر اعضای مجمع می شوم دو راه داریم یکی اینکه امتیاز به دست آیت اللهی بیفتد یا اینکه خودم بمانم و انتخابات را برگزار کنم تا رئیس دیگری روی کار بیاید ./با

 


 

 
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.