سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رضايت مشتري مهمترين اولويت هر مدير اقتصادی است

یک استاد رشته بازاریابی گفت:رضايت مشتري مهمترين اولويت هر مديريت در مقابل اهداف ديگري چون سودآوري، سهم بيشتر بازار، توسعه محصول است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «مجید نیلی احمد آبادی»در همایش آموزشی هفتگی اتاق بازرگانی اصفهان با عنوان «مشتری مداری و مشتری نوازی » تصریح کرد: ارزشمندترين دارايي هر سازمان، اعتماد و اطمينان مشتريان است. انتخاب مشتري دايمي و وفادار، تنها شرط بقاي دايمي و استمرار فعاليت‌هاي کارآمد هر شرکتي است. مديران ارشد بايد شخصاً الگوي پايبندي در قبال رضايت مشتري باشند.

وی وفاداري مشتري را کليد موفقيت تجاري دانست و گفت:مفهوم مشتري وفادار افزايش قابليت سوددهي (ارزش‌آفريني) در هزينه‌هاي پايين است.در دنياي پرتحول امروز، ايجاد و نگهداري وفاداري مشتري به تلاشي سخت نيازمند است، تجارت الکترونيکي بسياري از سدهاي ورود رقبا را کاهش داده و توانايي انتخاب بي‌سابقه تأمين‌کننده (فروشنده) را دراختيار مشتري قرار داده است.

این استاد رشته بازاریابی کليد راضي کردن مشتريان را در دست مديريت صحيح منابع انساني ذکر کرد و گفت:کارکنان مناسب با توجه به چهار اصل اساسي مهم گزينش ، آموزش ، مديريت و حمايت انتخاب می شوند.

وی مديريت زنجيره تأمين بر رويکرد مشتري محور استوار دانست و گفت:براين اساس ، ارتباط به موقع وکامل بين همه عناصر زنجيره براي اطلاع از نيازهاي مشتري و ميزان تأمين نيازها از ضروريات زنجيره است.

نیلی شبکه‌هاي اطلاعاتي را راه‌حلي براي يکپارچه سازي زنجيره تأمين شرکتها برشمرد و گفت: با توجه به رقابتي شدن بازارها و توجه بيشتر به افزايش بهر‌ه‌وري و کاهش هزينه در ميان بنگاه‌هاي چکيده اقتصادي، دسترسي سريع به اطلاعات صحيح به يک مزيت رقابتي براي بنگاه‌ها تبديل شده است تا استفاده از آن به کاهش هزينه‌هاي از طريق کاهش موجودي انبارها و افزايش سرعت گردش مواد و اعمال سريع‌تر نظر مشتري در محصول نهاييشوند. گسترش زنجيره‌هاي تأمين به 5 قاره در جهان، نياز به استفاده از يک نظام مديريت يکپارچه زنجيره تأمين و تعامل بين نظام‌هاي اطلاعاتي شرکت‌هاي عضو را به يک ضرورت تبديل ساخته است/س 

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، مشتری ، مداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.