سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ برتر فوتسال

افزايش مسافت يا کاهش فاصله قم ،اصفهان

رقابت های هفته 15 لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می شود که صبای قم صدر نشین برای فاصله گرفتن از گیتی پسند به دنبال امتیازهاست و اصفهانی ها برای تکیه بر جایگاه اول به کسب امتیاز کامل می اندیشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مسابقات لیگ برتر فوتسال  امروز با برگزاری  4 دیدار پی گیری می شود.
 
در اولین دیدار شهید منصوری که هفته ی گذشته  شکست سختی را برابر تیم تهرانی میثاق داشت به مصاف دبیری تبریز خواهد رفت. این دیدار به میزبانی شهید منصوری و ساعت 15 برگزار می شود تبریزی ها که هفته گذشته امتیاز بازی را کسب کردند امروز نیز با روحیه ی دو چندانی مقابل رقیب خود صف آرایی می کنند.

 در دیگر دیدار هفته پانزدهم  راه ساری و صبای قم روبه روی هم می ایستند. راه ساری که توسط کادر فنی بومی خود هدایت می شود مقابل تیم صدر جدولی صبای قم صف آرایی می کنند اما بازیکنان با کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل  انگیزه ی بیشتری پیدا کرده اند تا رقبای خود را کنار بزنند و قهرمانی این فصل را نیز به خود اختصاص دهند.

اما دیگر تیم تبریزی امروز میزبان میثاق تهرانی است که هفته ی گذشته شهید منصوری را در هم کوبید. میثاق تهران که پس از اضافه کردن خوراکچی به کادر فنی نتایج مطلوبی را کسب نکرده بود با انگیزه ی برد شیرین هفته قبل به میدان خواهد آمد.
 
آخرین دیدار هفته پانزدهم مقابل فرش آرا و گیتی پسند برگزار خواهد شد گیتی پسند که با کسب امتیاز از  هفته ی آخر نیم فصل  اول به صدر جدول را تقدیم قمی ها کرد همچنان در تعقیب این تیم قمی است و برای کسب امتیاز تمام توانایی خود را به کار می گیرد.

 گفتنی است: روز گذشته تیم های ارژن شیراز و شهرداری ساوه مقابل هم صف آرایی کردند که با نتیجه ی 4 بر 3 ساوه ای ها میزبان خود را شکست دادند. هلال احمر و شرکت حفاری نیز به رقابت پرداختند  که هلال احمر با نتیجه ی 4 بر 6  امتیاز بازی را از آن خود کرد./آق

برچسب ها: قمی ها ، به ، دنبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.