سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تبعیت از رهبری و بصیرت راه عبور از فتنه هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : تبعیت از مقام معظم رهبری و داشتن بصیرت مهمترین ابزار در عبور از فتنه هاست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: در فضای غبار آلود و فتنه هایی كه هر آن وحدت و همبستگی مردم و انقلاب را به مخاطره می اندازد ما تنها یك راه پیش رو داریم و آن اطاعت محض از ولی فقیه می باشد .

او با اشاره به نام گذاری نهم دی به نام روز بصیرت اظهار كرد : این روز یادآور میثاق با ولایت و نمایش درس بصیرت ملت آگاه ایران است .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سال 88 فضای غبار و قتنه نزدیك بود كه در بین مردم شكاف ایجاد كند ، برخی ها در فتنه سال 88 به انقلاب طمع كردند ولی مردم با بصیرت خود و با حضور در صحنه دندان طمع آنها را كشیدند .

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی با بیان اینكه هم اكنون زمان جنگ های نظامی به سر آمده است ، اظهار كرد : امروز دشمن با جنگ نرم و با ایجاد فضای غبار آلود كه در آن تشخیص حق و باطل بسیار سخت است وارد صحنه شده و سعی می كند به نظام و انقلاب ما آسیب زند .

به گفته وی ، دشمن با شعارهای جذاب وارد میدان می شود و در این میدان شناخت دوست و دشن بسیار سخت است ، در این فضا حتی بعضی اوقات نخبه ها ، خواص و حتی مسوولان آگاهانه و یا ناآگاهانه به خدمت دشمن درمی آیند .

امام جمعه اردبیل تاكید كرد كه در فضای فتنه باید دشمن و شعارهای فریب آمیز او را شناخت و با بصیرت و آگاهی توطئه ها راخنثی كرد.

حجت الاسلام و المسلمی عاملی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن از طریق ماهواره ها گفت : دشمن با چهره ای جذاب از طریق160 كانال ماهواره ای وارد خانه ها شده و قصد دارد با برنامه های ساختارشكن بتدریج بینان خانواده های ایرانی را از هم بپاشد .

وی ایجاد اختلاف های مذهبی ، قومی و جناح ها ی سیاسی و نیز پیشگویی و ایجاد تصویر ترس آور از آینده را از جمله اهداف و روش های هجوم دشمن از طریق این كانال ها ذكر كرد .

خطیب نماز جمعه اردبیل اظهار كرد : این در حالی است كه دشمنان پخش كانال های ایرانی را از طریق فرستنده های ماهواره ای خود قطع می كنند زیرا به نفوذ پیام انقلاب اسلامی ایران آگاه هستند .

او بیان كرد : جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی عمومی و مدیریت افكار عمومی بسیار موفق عمل كرده و دلیل این امر تلاش دشمن برای توقف حضور تلویزیونی ایران در اقصی نقاط جهان است .

وی با اشا ره به حمایت دشمنان از جمله آمریكا از وهابیت گفت: آنها به خاطر ترس از افكار نورانی شیعه و مقابله با نفوذ ایران از وهابی ها حمایت می كنند و این برای ملت ایران بسی جای افتخار دارد كه افكار عمومی در جهان از پیام حق آنها استقبال می كنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، تبعیت ، از ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.