سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ فرماندار بهمئی:

حماسه 9 دی تبلور حمایت از ولایت فقیه بوده است

فرماندار بهمئی گفت:مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی خودجوش در حماسه ی 9 دی برای انزجار از اعمال فتنه گران به میدان آمدند تا حمایت و علاقه همیشگی خود را به رهبری و ولایت فقیه اعلام كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید 'محمد ظاهر سیاوش'    در نشست ستاد برگزاری گرامیداشت پیامبر اعظم(ع) بهمئی افزود:این انقلاب ثمره و دستاورد خون هزاران مجاهد و شهید در چندین قرن است و با آشوب عده ای نا آگاه و فریب خورده شكست نمی خورد.
سیاوش تصریح كرد: با حرمت شكنی روز عاشورا معلوم شد كه دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ،ارزشهای دینی و ولی فقیه را در سر دارند.
فرماندار بهمئی از همه مردم دعوت كرد با حضور در ویژه برنامه سالروز حماسه 9 دی بصیرت و زمان شناسی خود را به همه دنیا ثابت كنند.
امام جمعه شهر لیكك بر لزوم برگزاری باشكوه آیین های حماسه 9 دی ، اربعین حسینی و دهه آخر صفر تاكید كرد.
حجت الاسلام سید 'رحمت اله سیادت' خواستار نظم و هماهنگی برنامه های فرهنگی و هنری مذهبی در شهرستان به منظور ارتقاء كیفیت برنامه ها و كاهش هزینه ها شد.
در این نشست مصوب شد به منظور استفاده از فیوضات دهه آخر صفر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از كانونهای فرهنگی و هنری مساجد، اداره تبلیغات از هیات های مذهبی ، پایگاههای بسیج،آموزش وپرورش ودانشگاهها نسبت به برگزاری برنامه عزاداری بویژه درمساجد اقدام كنند./س

برچسب ها: حماسه ، نهم ، دی ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.