سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/وزیر مقررات و خدمات ملی پاکستان:

آستان قدس رضوی نهادی مؤثر و پیشرو در گستره جهانی است

وزیر مقررات و خدمات ملی پاکستان گفت: فعالیت‌ها و اقداماتی که در آستان قدس رضوی انجام شده، این مجموعه را به نهادی مؤثر و پیشرو در گستره جهانی تبدیل کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی فردوس عاشق‌عواناافزود: نتایج درخشان مجموعه معنوی و مذهبی آستان قدس رضوی محصول استفاده صحیح، صیانت و حفاظت از موقوفات است و این رعایت امانت و صداقت در نگهداری اموال موقوفه و توسعه آنها در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زمینه‌های گسترده‌ای برای همکاری در عرصه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان میان کشور پاکستان و آستان قدس رضوی وجود دارد، تصریح کرد: امیدوارم برای تعمیق و گسترش همکاری‌ها در این زمینه‌ها گام‌هایی مؤثر از سوی مسئولان هر دو طرف برداشته شود.

عاشق‌عوان افزود: بسیار علاقه‌مندیم که در آینده از تجربیات ارزشمند آستان قدس رضوی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، پزشکی و داروسازی استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت و ملت پاکستان همواره به دنبال ارتقاء روابط با جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: همه ساله در مناسبت‌های مختلف، تعداد کثیری از مردم پاکستان برای زیارت مرقد منور حضرت امام رضا(ع) به مشهد مشرف می‌شوند.

وزیر مقررات و خدمات ملی پاکستان از مهمان‌نوازی و پذیرایی آستان قدس رضوی از زائران پاکستانی قدردانی کرده و گفت: در حرم مطهر رضوی خدمات رفاهی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی برای آنان در نظر گرفته شده که از اهتمام این مجموعه به تکریم زائران این مکان مقدس نشأت می‌گیرد.


برچسب ها: آستان ، قدس ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.