سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکرات اسرائیل و اردن بر سر نابودی زرادخانه سلاح های شیمیایی سوریه

یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد که اسرائیل و همپیمانان غربی آن با دولت اردن درباره امکان نابودی زرادخانه سلاح های شیمایی سوریه بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "جویش کرونیل" چاپ لندن به نقل از یک مسئول اردنی گزارش داد؛ مسئولان نظامی اسرائیل در مذاکرات خود با دیگر فرماندهان نظامی اردنی و غربی طرح حمله به پایگاه های سلاح های شیمایی در سوریه از اراضی اردن را ارائه کرد".

این مسئول اردنی که نخوسات نامش فاش گفت: در این مذاکرات درباره هدف قراردادن 50 پایگاه سلاح های شیمایی بحث و گفتگو شده بود و این عملیات بسیار بزرگی است".

مجله آلمانی فاکس هفته گذشته در گزارشی درباره سلاح های شیمایی سوریه نوشته بود که نیروهای ویژه اسرائیل، آمریکا و فرانسه در داخل اراضی سوریه به دنبال پایگاه های سلاح حای شیمایی هستند.

'یائیر نافیه'، معاون رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: سوریه دارای بزرگترین انبار سلاح‌های شیمایی جهان است و موشک‌های آن قادر است هر نقطه‌ای را در اسرائیل، مورد هدف قرار دهد.

"ایهود بارhک"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته گذشته در گفتگو با رادیو اسرائیل گفته بود: مطمئن هستم که سوریه علیه اسرائیل از سلاح‌های شیمایی استفاده نمی‌کند و هیچ کشوری جرات استفاده از سلاح های شیمایی علیه اسرائیل را ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.