سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفر خواستار شد

راه‌اندازی اردوهای جهادی برای مسئولین کشوری

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از سازمان بسیج سازندگی خواست تا یک اردوی جهادی برای مسئولین کشوری برگزار کند و گفت: این اردوها می‌تواند با دور کردن گرایشات سیاسی و بروکراسی‌های اداری مشکلات محرومین را حل کرده و باعث کدورت‌زدایی بین مسئولین شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، محمود مظفر در مراسم اختتامیه هم‌اندیشی حرکات جهادی و حوادث غیرمترقبه که در تبریز برگزار شد با بیان اینکه سازمان امداد و نجات بدون توجه به رنگ، نژاد، ملیت و وابستگی سیاسی برای تسکین آلام بشر تلاش می‌کند اظهار داشت:‌ بسیج سازندگی نیز مانند سازمان امداد و نجات برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین تلاش می‌کند.

وی افزود: در حادثه زلزله آذربایجان شرقی این اتفاق رخ داد و توفیق خدمت‌رسانی به محرو‌م‌ترین مردم کشور همزمان با ماه مبارک رمضان و شب قدر به امدادگران و جهادگران  داده شد و این همکاری علاوه بر این حادثه می‌تواند در تمامی مواقع ضروری و حوادث طبیعی در نقاط دیگر نیز ادامه یابد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه سه اصل دقت، مهارت و سرعت باید در امدادرسانی‌ها تقویت شود، افزود: با حاکمیت فرهنگ جهادی این سه اصل ارتقا یافته و فارغ از بروکراسی اداری می‌توان به حادثه دیدگان کمک کرد.

وی کار جهادی را نوعی امر به معروف دانست و تصریح کرد:‌ تا زمانی که فرهنگ جهادی در کارها نباشد هیچ کاری ثمره لازم را نخواهد داد، در حقیقت کار جهادی ترویج نیکوکاری در جامعه است.

مظفر با ابراز ناخرسندی از مورد بروکراسی قرار گرفتن برخی از مشکلات حادثه‌دیدگان از سوی مسئولین تصریح کرد: تنها حاکمیت تفکر جهادی در مسئولین می‌تواند این مشکلات را حل کند.

وي اظهار داشت: با همکاری، همیاری بین دستگاه‌ها، مسئولین و آحاد ملت و حاکمیت تفکر جهادی می‌توان مراحل اسکان حادثه‌دیدگان را تا 3 الی 4 ساعت کاهش داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در پایان از سازمان بسیج سازندگی خواست تا یک اردوی جهادی برای مسئولین کشوری برگزار کند و گفت: این اردوها می‌تواند با دور کردن گرایشات سیاسی و بروکراسی‌های اداری مشکلات محرومین را حل کرده و باعث کدورت‌زدایی بین مسئولین شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مظفر ، رنگ ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.