سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اين خانه از پاي بست ويران است؛

بايد به جاي سجادپور، شمقدري مي رفت

سينما براي رسيدن به آرامش نه تنها به استعفاي سجادپور بلكه به كناره گيري افراد ديگري همانند شمقدري نياز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با استعفاي عليرضا سجادپور بار ديگر سينما و حاشه هايش تيتر اول خبرگزاري ها شد. اين مسئول سينمايي كه حتي در شرايط بحراني سينما همواره بر اين جمله تاكيد داشت كه همه چيز آرام است طي اقدامي عجيب دست به استعفا زد. انگار اين مسئول سينمايي بعد از اين همه مدت تازه پي به اين بحران و آشفتگي برده است.
 
سجادپور در نامه اي كه خطاب به شمقدري نوشته است دلايل منطقي را براي استعفاي خود بيان نكرده البته دلايل اين استعفا به طور كامل و محسوس در جاي جاي سينماي بحران زده اين روزها مشخص است، كاش آقاي سجادپور مقداري زودتر به اين وضعيت بحراني پي برده بود و به جاي استعفا راهكارهاي منطقي و عملي را اجرا مي كرد.
 
مديران و مسئولان سينمايي به تنها چيزي كه اكنون توجه ندارند خود سينماست و همين موضوع سبب شده كه حال با رفتن خود خيلي ها را خوشحال كنند.
 
عليرضا سجادپور و ساير عوامل سازمان سينمايي هيچ گاه وضعيت بحراني سينما را نديدند و يا آن كه هيچ گاه نخواستند آن را ببينند آقايان در سازمان سينمايي و هر ارگان فرهنگي و مسئولي بدانند كه استعفا آن هم بعد از بحراني ساختن شرايط چه فايده اي را به دنبال خواهد داشت و افراد نبايد قبل از بر عهده گيري پستي خوب به آن و توانايي هايشان فكر كنند.
 
استعفا بعد از نابود كردن همه چيز تنها راه حلي براي خلاص شدن از زير فشارها و مسئوليت هاست آقاي سجادپور تنها كسي نيستند كه در اين سينما بايد استعفا دهد بلكه خيلي از مسئولان و حتي سينماگران هم بايد دست از سر اين سينما بردارند تا شايد كمي اين سينما آرام بگيرد.
 
امروز به قدري شرايط وخيم شده كه همه به جاي انديشيدن به سينما تنها به حواشي آن نگاه مي كنند و به جاي بحث بر سر تفكيك ساخت فيلمي خوب پشت سر هم براي همديگر بيانيه صادر مي كنند و خود را هم تنها دلسوز سينما معرفي مي كنند انگار كه كسي جز آن ها دلش براي اين فرهنگ و اين سينما نمي سوزد./ي2
برچسب ها: سجادپور ، شمقدری ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.