سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع اسراي آزاد شده از زندان هاي رژيم صهيونيستي

شماري از اسراي آزاد شده از زندان هاي رژيم صهيونيستي در اعتراض به آزادي جاسوسان اين رژيم در لبنان تجمع اعتراض آميز برپا کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛‌ شماري از اسراي آزاد شده از زندان هاي رژيم صهيونيستي در اعتراض به حکم آليس شبطيني قاضي دادگاه تجديد نظر نظامي مبني بر آزادي جاسوسان رژيم اسرائيل در لبنان در مقابل دادگاه تجمع اعتراض آميز برگزار کردند. 

مونا طحيني خبرنگار اين شبکه در گفتگويي با اشاره به اين که شرکت کنندگان در تجمع پس از اعلام مواضع خود در قبال حکم دادگاه تجديدنظر نظامي متفرق شدند به حکم قاضي آليس شبطيني در خصوص آزادي شربل قزي جاسوس اسرائيل در لبنان اشاره کرد و افزود اين نهمين حکمي است که در خصوص آزادي جاسوسان اسرائيلي در لبنان صادر مي شود. 

وي افزود: افراد شرکت کننده در اين تجمع خشم و تاسف خود را از اين که کار دستگاه قضايي نظامي به اين جا کشيده شده است ابراز کردند. البته اسراي آزاد شده همه دستگاه قضايي نظامي را متهم نمي کنند ولي مي گويند سال هاي زيادي از عمر خود را در زندان ها گذراندند و رنج هاي زيادي را متحمل شدند بنابراين چگونه اين قاضي حکمي را صادر مي کند که افراد ضعيف النفس را تشويق مي کند با رژيم اسرائيل همکاري کنند. 

وي ادامه داد: شماري از زخمي هاي مقاومت نيز در اين تجمع شرکت داشتند و همبستگي خود را با اسراي آزاد شده اعلام کردند و افزودند به سبب جراحاتي که به آنها وارد شده است همچنان با مشکلاتي روبرو هستند و اين رنج ها و مشکلات نتيجه همکاري برخي افراد مثل شربل قزي با دشمن صهيونيستي است. اسراي آزاد شده اعلام کردند فعاليت هاي جديدي انجام خواهند داد که از جمله آنها ديدار با خانواده هاي شهداست که در نتيجه اطلاعاتي که مزدوران و جاسوسان در اختيار اسرائيل قرار دادند به شهادت رسيدند. 
اين افراد همچنين از رئيس جمهور لبنان خواستند تلاش کند دستگاه قضايي پاک باشد. مقامات و قضات دادگاه نظامي با رسانه ها گفتگو نمي کنند اما بر اساس اطلاعاتي که از برخي منابع قضايي به دست آورديم برخي از قضات نيز خشم خود را از حکم قاضي شبطيني و آزادي جاسوسان اعلام کردند. به گفته اين منابع از نظر قانوني قاضي حق دارد اين کار را بکند اما گاهي اوقات وي مجبور نيست اين کار را بکند و مسئوليتي ملي بر عهده دارد که بر مسئوليت قانوني برتري دارد. 
برچسب ها: اسیر ، جاسوس ، زندان ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.