سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از سایت چمنی بدون حضور هیئت هاکی و فدراسیون! / افتخار افتتاحیه مجموعه ورزشی نقده تقدیم فرمانداری!

سایت چمن مصنوعی هاکی نقده در حالی از سوی فرمانداری افتتاح شد که این رویداد بدون حضور و حتی اطلاع هیئت استان و فدراسیون صورت گرفت.

مربی هیئت هاکی شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فرمانداری نقده بدون کوچکترین اطلاعی به هیئت هاکی استان، فدراسیون و یا حتی هاکی بازان و بزرگان این ورزش در شهرستان مجموعه را افتتاح کرد گفت: برای ساخت سایت چمن مصنوعی حدود 2 میلیارد تومان هزینه صرف شده اما افتتاح آن در حالی صورت گرفت که نقاط ضعف و کم و کاستی های آن به قوت خود باقی است.

رجب نورانی افزود: کاش برای احداث این مجموعه از مشاوران و متخصصان هاکی کمک گرفته می شد چراکه با وجود این کم و کاستی ها و نبود زیرساخت های لازم احتمال می رود ظرف 2 تا 3 سال آینده چیزی از آن باقی نماند.

وی با ابراز گلایه از این اقدام فرمانداری شهرستان تصریح کرد: احداث سایت چمن مصنوعی متأسفانه توسط افرادی صورت گرفت که هیچ تخصصی در این زمینه نداشتند ولی با این وجود از کسی هم مشارکت خواسته نشد.

مربی هیئت هاکی نقده خاطرنشان کرد، این سایت از زیرساخت هایی همانند آب پاشی، پروژکتور و.... بهره مند نیست و در واقع صرف این رقم قابل توجه کمکها را برای ارتقای ورزش هاکی در شهرستان نمی کند.

گفتنی است، سایت چمن مصنوعی هاکی نقده سه شنبه هفته جاری با حضور مقامات فرمانداری به افتتاح رسید./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.