سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ برتر واليبال؛ كاله آمل 3 / باريج اسانس كاشان 1

بهروز عطايي: انتظار بازي انتهاري از كاشان داشتيم / راي كميته انضباطي بازي شاگردانم را آشفته نكرد

تيم واليبال كاله آمل در هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر واليبال باريج انسانس كاشان را با نتيجه سه بر يك شكست دهد.

بهروز عطايي سرمربي تيم واليبال كاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازي خوب و سختي بود كاشاني ها شب گذشته مقابل ما يك بازي انتهاري و حساس را به نمايش گذاشتند ما پيش بيني چنين بازي را از آنها مي كرديم.

وي گفت: تيم واليبال باريج اسانس كاشان تاكنون موفق به كسب نتايج خوب و مطلوب در ليگ نشده ولي با تمامي تيم هاي حريف خود بازي نزديك و پاياپاي را اجرا كرده بود ما با علم به اين موضوع و حساسيت بالاي بازي مقابل آن ها ظاهر شديم مي دانستيم كوچكترين غفلت باخت را در پي خواهد داشت.

وي يادآور شد: پس از اعلام راي كميته  انضباطي و اعلام نتيجه ديدار مقابل شهرداري اروميه به نفع حريف شاگردانم از نظر روحي و رواني دچار افت شديد شدند چون اين موضوع تاثير منفي از نظر ذهني روي آنها گذاشت به هيچ عنوان فكر نمي كردم كه در بازي شب گذشته تا اين حد خوب و هماهنگ ظاهر شوند من توقع يك بازي آشفته را داشتم كه خوشبختانه اين طور نبود.

وي در خصوص ست نخست اين بازي و علل واگذاري امتياز به كاشاني ها گفت: تيم باريج اسانس كاشان شروع طوفاني را درابتداي بازي داشت ست اول پاياپاي بود و ما فقط با 2 امتياز اختلاف پوئن يعني 25 بر 27 نتيجه را به حريف واگذار كرديم ما دراين ست در پوئن هاي حساس اشتباهات فردي داشتيم كه نتايج به نفع حريف رقم خورد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.