سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکوميت اقدامات تروريستي عليه سوريه از سوي فعالان روس

برخي شخصيت هاي روس حوادث سوريه را توطئه خارجي عليه اين کشور دانستند و اقدامات تروريستي عليه مردم بي گناه را که با حمايت غرب و کشورهاي عربي حوزه خليج فارس انجام مي شود محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ شماري از شخصيت هاي روس تاکيد کردند وجود توطئه عليه سوريه کاملا روشن است و اقدامات تروريستي که در اين کشور اتفاق مي افتد ساخته و پرداخته سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا و اسرائيل است. 

سرگئي سميرنوف رئيس اتحاديه حقوقدانان روس در مسکو گفت: اقدامات تروريستي در سوريه کار آمريکا و اسرائيل است. کشورهاي غربي تاکنون هيچ يک از اقدامات تروريستي را که در سوريه اتفاق افتاده است محکوم نکرده اند. اين کشورها در عمل به قوانين بين المللي پايبند نيستند. کارهايي که آمريکا در عراق، يوگسلاوي سابق و ليبي انجام داد به خوبي نشان دهنده بي توجهي اين کشور به قوانين بين المللي و قطعنامه هاي شوراي امنيت است. داشتن قدرت تنها راه نجات از فريبکاري هاي آمريکاست و تنها با قدرت است که مي توان جلوي دشمن ايستاد. آنها سخناني را که مبتني بر قانون باشد نمي پذيرند مگر در شرايطي که به نفع خودشان باشد. به عنوان مثال آنها از مسئله حقوق بشر به عنوان سرپوشي براي خشونت هاي خود در مناطق مختلف استفاده مي کنند. 

والري اينگل نايب رئيس جنبش بين المللي «دنياي بدون نازيسم» گفت: آنچه در سوريه روي مي دهد نه تنها اقدامات تروريستي است بلکه جنگي است که طرف هاي خارجي از آن حمايت مالي و تسليحاتي مي کنند. نقض حقوق بشر در سوريه در درجه نخست ناشي از اقدامات تروريستي سازمان يافته عليه شهروندان غيرنظامي بي گناه و براي ايجاد رعب و وحشت در دل اين افراد است. 

وي افزود: موضع برخي کشورهاي غربي و نيز برخي شيخ نشين هاي خليج فارس در حمايت مالي وتسليحاتي از گروه هاي تروريستي نقض آشکار قوانين و عرف هاي بين المللي است و به روند صلح در منطقه و بخصوص سوريه کمکي نمي کند. يک کارشناس ديگر روس گفت: گروه هاي تروريستي در سوريه زشت ترين و هولناک ترين جنايات را در سوريه مرتکب مي شوند و براي اين افراد پول بسيار  مهمتر از افرادي است که در نتيجه رفتارهاي آنها کشته مي شوند. تروريست ها هيچ دين و مذهبي ندارند و فقط به دنبال پول هستند و براي به دست آوردن پول به شهروندان بي گناه حمله مي کنند. 
برچسب ها: تروریست ، محکوم ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.