سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت رژيم بحرین به انگلیس و آل سعود گرم است

"ابراهیم مدهون" از مخالفان بحرینی انگلیس را عامل پشت گرمی آل خلیفه و وهابیت را دلیل جرم و جنایت آنان دانست و با تاکید بر ملی بودن تظاهرات بر اصلاحات عمیق و ریشه ای تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الانصار نت، "ابراهیم مدهون" عضو دفتر رسانه مخالفان بحرینی در خارج تاکید کرد که نظام سرکوب گر بحرین با تکیه بر نیروهای بیگانه به ویژه انگلیس، آل سعود، و عمان به قلع و قمع مردم می پردازد.

وی افزود: فریادهایی که در تظاهرات مردم بحرین شنیده می شود ضمن دلالت بر گسترده شدن اعتراضات بر این تاکید می کند که نظام بحرین نیازمند اصلاحاتی نه سطحی که ریشه ایست.

مدهون اذعان کرد همین که گروه رسانه ای ما در خارج از بحرین فعالیت می کند و بخشی از سرمایه آن از خارج تامین می شود برای ما عار و ننگ محسوب می شود، نمی دانم آل خلیفه را باید به چه صفتی توصيف کنیم که برای سرکوب ملت خود از نیروهای خونریز وهابی و انگلیسی کمک می گیرد.

مدهون افزود: به هیچ وجه نمی توان به حکومتی اعتماد کرد که بیش از 40 سال است هر جنایتی را بر مردم بحرین روا می دارد، درست است که مردم خواستار اصلاحات داخلی اند اما این اصلاحات باید عمیق و ریشه ای باشد و حداقل خواسته ملت این است که سران خونخوار به تیغ عدالت سپرده شوند.

وی با انتقاد از اشخاص و جریان هایی که سعی دارند تظاهرات بحرین را طائفی جلوه دهند تاکید کرد که تظاهرات ملی مردمی است و تغییرات خواست تمام مردم بحرین است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.