سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تمرين امروز پرسپوليس؛

رويانيان: گل محمدي سر مربي پرسپوليس است / اختيارات يحيي بيشتر از ژوزه است

مدیر عامل پرسپوليس به همراه بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه امروز در تمرین حضور پیدا کردند که پس از معارفه منتقمی به بازیکنان ، يحيي گل محمدی نيز رسماً بعنوان سرمربي پرسپوليس معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در روز پنجشنبه 7 دی ساعت 11:30 شروع شد و 30 تماشاچي در جایگاه هواداران نشسته اند.

شایان ذکر است که پس از دویدن و حرکات کششی به دو دسته تقسیم شدند که در یک گروه مهدوی کیا، عادل کلاه کج و غلامرضا رضایی و بازیکنان ذخیره زیر نظر چیذری مشغول بدنسازی و حرکات سرعتی شدند و سایر بازیکنان اصلی نیز زیر نظر حسینی و گل محمدی مشغول به پاسکاری شدند.

گفتنی است، نیلسون به همراه عابدزاده و محمدی به صورت اختصاصی از ابتدای تمرین به کارهای آماده سازی پرداختند.

لازم به ذکر است که منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز پنجشنبه در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد و پس از پایان تمرین، جلسه معارفه وی بعنوان قائم مقام باشگاه انجام شد.

در ادامه این گزارش تماشاگران که در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کرده بودند ،رویانیان، منتقمی و شیرینی را مورد تشویق قرار دادند.

رویانیان در تمام زمان تمرین در کنار باقری ایستاده بود و در مورد تیم با او صحبت می کرد.

لازم به ذکر است که بازیکنان ساعت 12:45 دقیقه پس از اتمام فوتبال در نصف زمین به سرد کردن خود پرداختند.

تمرینات پرسپولیس در روزهای جمعه و شنبه 8 و 9 دی ماه ، پشت دربهای بسته پیگیری می شود.

رويانيان در زمين چمن کوچک مصنوعي درفشي فر با نفرات نوجوان کلاس فوتبال پرسپوليس کمي فوتبال بازي کرد وساعت 14 مجموعه درفشي فر را ترک کرد.

رویانیان: اختيارات گل محمدي بيشتر از ژوزه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: امروز رسماً در تمرین یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب شد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: از امروز یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران است و وی می تواند با قدرت و اطمینان خاطر کار خود را ادامه دهد و به طور حتم از وی حمایت می کنیم تا به بهترین شکل در سمت خود به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: امروز شرح وظایف بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفته شد که وی از این پس در باشگاه پرسپولیس کمک شایانی به ما خواهند کرد.

رویانیان در مورد منتقمی گفت: بهروز منتقمی در بخش فنی باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت است و کارهای اجرایی باشگاه را انجام خواهد داد.

وی در مورد ضربه زدن پرسپولیسی ها به اين تيم گفت: در صحبت های قبلی نیز گفته ام که پرسپولیسی ها به تیم ضربه می زنند و مننظورم پیشکسوتان پرسپولیس نیست.

مدیر عامل در مورد سمت کریم باقری تصریح کرد: به کریم باقری نیز پست های زیادی پیشنهاد دادیم ولی باقری هنوی عنوان مربی را در تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارد و به گل محمدی کمک خواهد کرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.