سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

9 دی جمهوریت و اسلامی نظام استحکام یافت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: در یوم‌الله 9 دی دو رکن اصلی نظام اسلامی ما یعنی جمهوریت و اسلامیت مستحکم‌تر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد در آستانه9 دی  در نشست مسئولان سپاه اردبیل افزود: حماسه ماندگار 9 دی که در سال 88 خلق شد برای همیشه این پیام را متجلی می‌کند که نظام اسلامی ما از رکن ولایی و مردمی برخودار است.

وی گفت: در سال 88 خلق دو حماسه بزرگ توسط این ملت دشمنان را مات و مبهوت کرد به طوری که انتخابات ریاست جمهوری 88 با مشارکت 85 درصدی مردم به همه دنیا ثابت کرد که این انقلاب در اضلاع حاکمیت خود به حضور مردم و بصیرت و هوشیاری آنها بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل این حضور آگاهانه مردم در انتخابات را مایه آبرو و حیثیت نظام توصیف کرد و افزود: با مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 در حقیقت یک رفراندوم واقعی در تثبیت جمهوریت نظام به نمایش درآمد.

وی گفت: در این اوضاع و احوال که ملت ایران سرمست این پیروزی بوده و دشمنان نیز مقهور شده بودند عده‌ای فریب‌خورده داخلی چنان اوضاع را به هم ریختند تا شاید بتوانند کام شیرین ملت را تلخ کنند.

کاملی فر افزود: دشمنان داخلی و خارجی در سال 88 به مقدس‌ترین عامل پیوند و همبستگی ملت ایران که عشق عاشورایی و ارادت به امام حسین (ع) بود توهین کرده و سعی داشتند از جبهه ارزشی و معنوی به این ملت ضربه وارد کرده و احساسات آنها را بر انگیزند.

وی در ادامه گفت: در این حرکت اهانت‌آمیز سعی شد با عوامل فریب‌خورده داخلی و خارجی مقابله شود که مردم در 9 دی به میدان آمدند و برای همیشه بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، دیماه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.