سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپوليس از قناعت و سيري از گل رنج مي برد!

تيم پرسپوليس تهران که جايگاه خوبي هم در جدول مسابقه ندارد، با جدايي ژوزه در پايان نيم فصل اول، با گل مهدي به کارش ادامه مي دهد، اما هنوز با مشکلاتي همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ تيم پرسپوليس تهران داستان طولاني دارد. داستان ناکامي هاي فصل گذشته که به صورت زنجيروار ادامه داشت و به اين دوره هم رسيد.

اگرچه سرخپوشان در ابتداي فصل دوازدهم با ژوزه مانوئل کار خود را آغاز کردند و ستاره هاي گرانقيمت زيادي هم به تيم خود آوردند، ولي کاري از پيش نبردند.

حکايت پرسپوليس، حکايت تيمي است که از مشکلات زيادي رنج مي برد، اما به جاي حل مشکلات قبلي، هر روز مشکلي به مشکلات قبلي اضافه مي کند.

وقتي ژوزه با بازيکنان پرسپوليس به مشکل برخورد و با اين تيم نيز نتيجه نگرفت، مسئولان پرسپوليس او را برکنار کردند و يحيي گل محمدي بر سر کار آمد.

با آمدن گل محمدي به تيم عده اي مخالف وي و عده اي ديگر نيز موافق حضورش بودند.

به هرحال يحيي کار خود را شروع کرد. در اولين مسابقه که پرسپوليس در جام حذفي به مصاف ملوان رفت، با 6 گل اين تيم را پشت سر گذاشت. نتيجه اي که باعث شد تا هم هواداران و هم اهالي فوتبال به آينده تيم سرخپوش اميدوار شوند.

پرسپوليس شايد در آن ديدار نتيجه تهاجمي بودن خود را ديد، چرا که در فوتبال تيمي که گل نزند، گل مي خورد.

پرسپوليس و مهره هاي گرانقدرش در آن ديدار توانستند چهره واقعي از تيم خود نشان دهند.

چهره اي که انتظار مي رفت اين تيم در مواجهه با حريفانش نشان دهد. تيمي که از بهترين و پرسابقه ترين تيم هاي کشور است و هوادارانش از پرشمارترين هواداران!

پرسپوليس تهران نشان داده است که هرگاه عقب نکشد و بازي تدافعي را در دستور کار خود قرار ندهد، به موفقيت مي رسد.

سرخپوشان پايتخت مثل استقلال بهترين خط دفاعي را ندارند و دروازه بان تيم ملي نيز در اين تيم حضور ندارند، بنابراين هر حمله و ضد حمله از سوي حريف براي اين تيم يک خطر محسوب مي شود.

پرسپوليس نشان داده است که پس از جدايي از ژوزه بازي را خوب شروع مي کند، آنها هم در مقابل ملوان عملکرد خوبي داشتند و هم در 10 دقيقه ابتدايي مقابل تيم صنعت نفت آبادان!

پرسپوليس توانست در 10 دقيقه ابتدايي اين بازي 2 گل به ثمر برساند، اما پس از زدن اين دو گل شرايط براي سرخپوشان عوض شد. آنها به اين 2 گل قانع بودند. شايد مهره هاي سرخ گمان مي کنند که پس از جلو افتادن آنها تيم هاي ديگر رغبتي براي تغيير نتيجه ندارند.

سرخپوشان هنوز با ترس بازي مي کنند. تعويض هاي يحيي گل محمدي در ديدار با صنعت نفت آبادان، حکايت از آن داشت که سرمربي اين تيم با به ثمر رساندن 2 گل، اين نتيجه را کافي مي داند و حالا مي خواهد با تمام وجود دفاع کند، در صورتي که ميل به ثمر رساندن گل بيشتر مي توانست باعث شود تا پرسپوليس ديدار اول نيم فصل دوم را با برد پشت سر گذارد.

سرخپوشان پايتخت بايد بياموزند که هميشه حتي تا دقيقه 90 تشنه به ثمر رساندن گل باشند. اين تنها راه فرار آنها از بحران است، بحراني که معلوم نيست کي دست از سر اين تيم محبوب و ستاره هايش بر مي دارد./آق

برچسب ها: قناعت ، سیری ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.