سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پرداخت بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان ساخت مسكن در استان چهارمحال و بختیاری

پنج هزار و 331 میلیارد و 727 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان ساخت 42 هزار واحد مسكن مهر در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مدیر اعتبارات بانك مسكن استان چهارمحال و بختیاری در نشست شورای تامین مسكن استان چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان تاكنون، معادل 82 درصد مجموع تسهیلات قابل پرداخت به طرح مسكن مهر در استان چهارمحال و بختیاری است.

عبدالعلی قربانی افزود: از ابتدای پرداخت تسهیلات مسكن مهر تاكنون، 97 درصد تسهیلات مسكن روستایی معادل 814 میلیارد و 565 میلیون ریال و 81 درصد تسهیلات مسكن بافت فرسوده معادل 106 میلیارد ریال پرداخت شده است.
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، از تحویل شش هزار و 130 دفترچه اقساط مسكن مهر به متقاضیان دریافت كننده تسهیلات خبر داد.

محمود عیدی افزود: این تعداد دفترچه قسط به متقاضیان در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر به منظور باز پرداخت تسهیلات مسكن مهر ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد، سه هزار و 560 دفترچه در شهرهای زیر 25 هزار نفر و دو هزار و 570 دفترچه در شهرهای بالای 25 هزار نفر در قالب متقاضیان انفرادی و گروهی صادر شد.
عیدی گفت: تاكنون 78 درصد تسهیلات مسكن مهر در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت استان چهارمحال و بختیاری، معادل چهار هزار و 330 میلیارد و 762 میلیون ریال پرداخت شده است./س

 

برچسب ها: اعتبار ، ساخت ، مسکن ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.