سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حماسه نهم دی، روز تجدید میثاق با منویات رهبری است

استاندارگفت:روز نهم دی،روز بزرگ بصیرت،عزت و همبستگی ملت در مقابل فتنه گران و تجدید میثاق مردم با منویات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، شهبازی با اعلام این مطلب گفت: همانطور که حماسه دفاع مقدس همواره در تاریخ ایران به عنوان دوران عزت و اقتدار به ثبت رسیده ،سال فتنه نیز که برای براندازی نظام بود با هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب کور شد،این حماسه باید همیشه در تاریخ یاد آوری شود.
وی افزود:اگر چه حلاوت حضور40میلیونی مردم در پای صندوقهای رای حماسه بزرگی بود که می توانست برای سالهای سال کام ملت ما را شیرین نگه بدارد و این عزت برای ایران اسلامی و حتی کشورهای منطقه ماندگار بماند،اما به هر حال عده ای فریب خوردند و فتنه شکل گرفت.
استاندار کردستان اضافه کرد:مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی ماه با حضور آگاهانه و آزادانه خود عوامل فتنه را در جای خود نشاندند و توطئه های دشمنان را بار دیگر با اقتدار هرچه تمام خنثی کردند.
به گفته وی نهم دی خروش مردم مومن و انقلابی کشور را به منصه ظهور رساند و به جهانیان نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه دست از دفاع از نظامشان برنمی‎دارند و همیشه پیرو خط رهبری هستند./س
برچسب ها: رهبری ، انقلاب ، خروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.