سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آغاز دور برگشت رقابت های لیگ یک فوتبال

دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران از جمعه این هفته با انجام 14 بازی در دو گروه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، در تعطیلات 20 روزه بین دو نیم فصل این رقابت ها، تیم های حاضر با تقویت پست های مختلف تیم خود را برای نیم فصل دوم آماده کرده اند و از روز جمعه این هفته برای کسب سهمیه لیگ برتری و یا ماندن در جریان رقابت ها، رو در روی حریفان قرار خواهند گرفت.

در گروه الف این رقابت ها که با صدرنشینی گسترش فولاد تبریز در نیم فصل اول همراه شد، در هفته اول از دور برگشت، تیم صدرنشین برای حفظ این عنوان در گرگان به مصاف اتکا می رود. باخت و یا تساوی گسترش فولاد در این بازی تغییری در رده بندی این تیم ایجاد می کند اما برای اینکه با خیالی آسوده به ادامه رقابت بپردازد باید سه امتیاز این بازی ها را از آن خود کند.

تیم دوم جدول یعنی الوند همدان که تا هفته های پایانی دور رفت پابه پای گسترش فولاد حرکت می کرد در آغاز دور برگشت پذیرای تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود و برای کاهش اختلاف چهار امتیازی با تیم صدرنشین به سه امتیاز این بازی چشم دوخته است.

شاید حساس ترین بازی این گروه بین دو تیم نساجی مازندران و ابومسلم مشهد باشد چرا که هر دو تیم می توانند در نیم فصل دوم به عنوان یکی از مدعیان خود را مطرح کنند. نفت مسجد سلیمان دیگر تیمی که می تواند در پایان رقابت ها خود را به عنوان یکی از تیم های صعود کننده معرفی کند در این هفته میهمان استقلال اهواز است و مس سرچشمه با شاهین در بوشهر دیدار می کند.

گل گهر سیرجان با شهرداری اراک و پارسه ایرانیان با سنگ آهن بافق دیگر دیدارهای این گروه در این هفته را برگزار می کنند.

اما در گروه ب که استقلال خوزستان صدرنشین آن است و تیم ها از نظر امتیازی بسیار به هم نزدیکند تیم صدرنشین میهمان حفاری اهواز است و برتری در این بازی صدرنشینی این تیم را محکم می کند.

راهیان کرمانشاه تیم دوم این گروه با سایپا قائم شهر بازی دارد و با برتری در این بازی و شکست تیم صدرنشین، می تواند صدرنشین جدید این گروه باشد.

شهرداری تبریز که برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش می کند با پاس همدان مصاف می دهد و با توجه به حضور کمالوند در هر دو تیم به عنوان سرمربی، بازی حساسیت خاصی به خود گرفته است. مس رفسنجان با ایرانجوان بوشهر، فولاد یزد با یادآوران شلمچه، نیروی زمینی با برق شیراز و شهرداری یاسوج با شهرداری بندرعباس دیگر بازی های این هفته این گروه را برگزار می کنند. /ع

برچسب ها: آغاز ، رقابت ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.