سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمن شکاری:بهترین زمین های روباز کشور را در اختیار داریم

رئیس هیئت تنیس استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بهترین زمین های روباز کشور را در اختیار داریم و با پایان بازسازی سالن چند منظوره استان در فصل سرما نیز مشکلی برای میزبانی مسابقات نخواهیم داشت.

بهمن شکاری رئیس هیئت تنیس استان آذربایجان غربی در خصوص عملکرد هیئت تنیس در چند ماه گذشته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:یکی از اصلی ترین اقدامات هیئت استان آماده کردن زمین های تنیس است که خوشبخانه با صرف زمان یک ماهه این امر محقق شد و موفق شدیم این اقدام را به سرانجام برسانیم.
 
وی افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان غربی بهترین زمین های تنیس روباز کشور را در اختیار داریم که می توانیم در فصل تابستان میزبان مسابقات مختلف باشیم و به تازگی نیز اداره کل تربیت بدنی استان سالن چند منظور های را در اختیار هیئت استان قرار داده است که با همکاری های صورت گرفته این محل در حال بازسازی است و ظرف 10 روز آینده برای استفاده تنیسور ها در اختیار آنها قرار میگیرد.
 
شکاری تصریح کرد: همچنین در صورتیکه بازسازی این سالن به اتمام برسد ما میتوانیم در فصل زمستان نیز میزبان مسابقات مختلف باشیم و در حال حاضر آمادگی خود را اعلام می کنیم.
 
وی در خصوص عملکرد تنیسور های استان نیز اظهار داشت: در طی چند ماه گذشته نیز تنیسور های استان عملکرد قابل قبولی داشتند به طوریکه در حال حاضر آرمان جلیلی تنیسور نوجوان کشورمان در رقابت های تیمی آسیا حضور دارد که امروزبه همراه سایر ملی پوشان موفق به صعود به فینال بازی ها شد و این در حالی است که پیش از این تنیسور های نوجوان کشورمان در 2بخش پسران و دختران کشورمان عملکرد خوبی داشتند.
 
رئیس هیئت تنیس استان آذربایجان غربی یاد آور شد: همچنین در بخش بانوان نیز تیم پردازشگران الکترونیک در رقابت های لیگ برتر صاحب عنوان قهرمانی شد و با قهرمانی آکادمی تنیس ارومیه در مسابقات لیگ دسته یک ، از سال آینده با 2 نماینده در رقابت های لیگ حضور خواهیم داشت./با
برچسب ها: تنیس ، شکاری ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.