سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ارتباط مدیران باشگاه‌های حاضر در تورنمنت مالزی پخش زنده شد

شبکه بین‌المللی TV3مالزی برنامه ارتباط مدیران باشگاه‌های حاضر در تورنمنت هشت جانبه مالزی را به طور زنده پخش کرد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ،در این برنامه، مدیران باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها گرد هم آمده و به تبادل نظر پرداختند.

امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس که در این برنامه حضور یافته بود در این خصوص گفت: استقبال باشگاه های حاضر در این مسابقات از باشگاه پرسپولیس جالب توجه بود. باشگاه فرنز یونایتد مالزی، باشگاه پرسپولیس را به عنوان یک باشگاه بزرگ در ایران و آسیا که نام بازیکنان بزرگی مثل؛ علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را در ویترین افتخارات دارد، دانسته و اظهار امیدواری کرد؛ این تورنمنت برنامه‌ای باشد برای پیشرفت و توسعه امور فرهنگی و ورزشی تیم‌های حاضر در این مسابقات.

وی در خصوص سطح این مسابقات افزود: با توجه به انتخاب تیم‌های صاحب نام در آسیا مثل کره جنوبی، هدف باشگاه فرنز یونایتد این است که با این تورنمنت بتوانیم توسعه فوتبال در آسیا و جهان را گسترش دهیم.

مشیری در پایان گفت: مدیران باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها اظهار امیدواری کردند که دوره بعدی این تورنمنت در ایران برگزار شود.

گفتنی است، پس از پایان برنامه، دو بازیکن هر تیم لباس های اول و دوم خود را بر تن کرده و با حرکاتی با توپ، در مقابل دوربین‌ شبکه‌های مختلف قرار گرفتند./با

.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.