سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست اضطراری جريان های اسلامی در مصر

جريان هاي اسلامي در مصر براي شرکت در انتخابات پارلماني نشستي اضطراري برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به  پایگاه خبری محیط ، منابع آگاه وابسته به حزب عدالت و آزادی شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر از برگزاری نشستی اضطراری خبر دادند که در آن امکان ائتلاف جریان های اسلامی برای مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش رو بررسی شده است.

در این نشست نمایندگانی از اخوان المسلمین، تبلیغ سلفی، حزب نور ، جماعت اسلامی و حازم ابو اسماعیل نماینده سلفیان جدید حضور داشتند.

فرید اسماعیل عضو دفتر اجرایی حزب آزادی و عدالت درباره ائتلاف مورد نظر جریان های اسلامی برای انتخابات پیش رو گفت:‌«‌این ائتلاف عقیدتی نیست بلکه ائتلافی است که ضرورت سیاسی در کشور ایجاب می کند زیرا جریان های اسلامی برای رقابت با گروه های سیاسی رقیب مجبورند گرد هم آیند».

وی افزود:‌« تلاش اخوان المسلمین این است که یک ائتلاف ملی به دور از انگیزه های عقیدتی تشکیل دهد چنانچه در انتخابات پارلمانی گذشته چنین ائتلافی تشکیل داد».

 فرید اسماعیل افزود: « شرایط کشور به گونه ای است که باید منافع ملی را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح داد به همین دلیل ممکن است برای انتخابات آتی فهرستی از اسلام خواهان توزیع شود اما اسلام خواهان در پی دشمنی با کسی نیستند و از هم اکنون اعلام می کنند که حاضرند با هر طرفی ائتلاف کنند زیرا مشکلی با احزاب و گروه های سیاسی مختلف ندارند».
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.