سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش داروهاي انرژي زا، ورزشكار قلابي را گرفتار قانون كرد

فردي كه با معرفي خود تحت عنوان ورزشكار در يكي از شبكه هاي اجتماعي فضاي مجازي با جلب اعتماد مشتريان خود، به بهانه فروش داروهاي انرژي زا، اقدام به كلاهبرداري مي كرد، دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"جهانشيري" رئيس پليس فتاي استان بوشهر با اعلام اين خبر اظهارداشت:پيرو شکايت فردي مبني برکلاهبرداري اينترنتي، ماموران تحقيقات خود را بر روي اين پرونده آغاز کردند. 
سرهنگ جهانشيري ادامه داد: بنابر اظهارات شاکي، وي چندي پيش در يکي از شبکه هاي اجتماعي با فردي که خود را ورزشکار رشته بدنسازي معرفي کرده بود، آشنا و صميمي شده و پس از مدتي وي با جلب اعتماد شاکي و به بهانه ارسال داروهاي انرژي زا، پس از دريافت مبلغي، ارتباط خود را قطع كرده بود.
اين مقام انتظامي افزود: پس از بررسي هاي تخصصي و فني و نيز استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد که وجوه ارسالي به حساب خانمي واريز که معلوم شد صاحب حساب، مادر متهم مي باشد، بنابراين ماموران پليس فتا طي يك عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير كردند.
سرهنگ جهانشيري عنوان کرد: متهم پس از مشاهده مستندات ارائه شده از سوي پليس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که از سادگي شاکي سوءاستفاده و از وي کلاهبرداري کردم. 
رييس پليس فتاي استان بوشهر در پايان هشدار داد: به افرادي که در فضاي مجازي با آنها آشنا مي شويد، اعتماد نکنيد زيرا در اين فضا کلاهبرداران و شيادان به راحتي مي توانند تغيير چهره دهند و از اعتماد شما سوءاستفاده کنند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.