سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توان كشورهاي اسلامي در خدمات درماني، مورد فراموشی قرار گرفته است

دبيراجرايي سومين كنفرانس بين‌المللي گردشگري سلامت گفت: توان كشورهاي اسلامي در خدمات درماني، مورد فراموشی قرار گرفته است.



محمدرضا كرباسي در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: جهان اسلام و جمهوري اسلامي ايران با قابليت بالايي كه در سطح جهان و كشورهاي اسلامي از نظر پزشكان متخصص و امكانات تخصصي در خدمات‌دهي به بيماران دارد مي‌تواند از توانمندي خود در جذب بيماران كشورهاي اسلامي حداكثر بهره‌برداري را كند.

وی ادامه داد: ارتباطات در گردشگري يكي ازبخش‌هاي مهم در صنعت جهان است و بيماراني كه به كشورهاي مختلف جهان براي درمان سفر مي‌كنند پس از مراجعت به كشور خود براي پيگيري درمان، نياز به مكاتبات راه دور از طرق‌هاي مختلف دارند.

كرباسي تاكيد كرد: جهان اسلام و جمهوري اسلامي ايران با قابليت بالايي كه در سطح جهان و كشورهاي اسلامي از نظر پزشكان متخصص و امكانات تخصصي در خدمات‌دهي به بيماران دارد مي‌تواند از توانمندي خود در جذب بيماران كشورهاي اسلامي حداكثر بهره‌برداري را كند.

وي افزود: كشورهاي اسلامي كه توان جذب بيماران را دارند بسيار كم هستند؛ اما آنها با همكاري جمهوري اسلامي‌ايران مي‌توانند با برنامه‌ريزي منافع سرشاري را كه گردشگر سلامت با خود به كشورهاي اروپايي مي‌برد را با ارائه اطلاعات به‌روز و جامع جذب كنند.

وي يادآور شد: مشاركت سرمايه‌گذاران در بخش خصوصي و توسعه فضاهاي درماني بيمارستان‌هاي مدرن و مجهز به تمام امكانات درماني مسير را هموار مي‌كند تا ما سهم خود را در جذب بازار خوب و رو به رشد سلامت داشته باشيم.


برچسب ها: توان ، کشورهای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.