سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ خلوت بانوان پینگ پنگ:

فرشتگان به دنبال کسب مجوز قانونی حضور در لیگ

در حالی که لیگ پینگ پنگ فقط 5 تیم را توانسته گرد هم جمع کند که تیم فرشتگان همچنان پشت دربهای بسته لیگ امسال مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روزهایی که لیگ تنیس روی میز بانوان فقط توانسته است پنج تیم را به سمت خود جذب کند، تیم فرشتگان اصفهان بارها از سازمان لیگ وقت خواسته است که بدون حضور آنها قرعه کشی را برگزار نکنند تا شاید بتواند مشکلات پیش روی تیمش را برطرف کرده و در لیگ امسال شرکت کند.

براساس این گزارش: فرشتگان یکی از تیمهای با سابقه است که سالهاست برای حمایت از بانوان تنیس روی میز در لیگ تیم داده است اما در سال 91 هئیت تنیس روی میز اصفهان اعلام کرده است که این تیم سالهاست به صورت غیر قانونی فعالیت می کرده و از آنجا که مجوز باشگاه از اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان ندارد پس حق ندارد امسال در لیگ شرکت کند مگر اینکه بتواند مانند سایر تیم ها جواز قانونی حضور خود را کسب کند اکنون فرشتگان مدتی است که تلاش زیادی برای حضور در لیگ امسال می کند و همچنان پشت دربهای لیگ مانده است.

صرف نظر ار مسائل پیش آمده فرشتگان فرشته سموعی مدتهاست که با حضور مستمر در لیگ باعث شده است تا تنور لیگ بانوان داغ باشد و به نظر سرگردانی آنها برای ورود در منزل خودشان کمی بی انصافی است.

به نظر می رسد سازمان لیگ تنیس روی میز در به تعویق انداختن قرعه کشی لیگ برای حمایت از فرشتگان و مهلتی که این باشگاه از آغاز خواسته بود کاردرستی کرده است.

در روزهای خلوت لیگ بانوان، هر چقدر تیمهای بیشتری در لیگ حضور یابد به نفع تنیس روی میز و بانوان است.

لازم به ذکر است: فرشته سموعی مربی و سرپرست تیم فرشتگان به عنوان قهرمان ملی مربی و سرمربی تیم ملی در میادین داخلی و خارجی از جمله جهانی آسیایی مدرس فدراسیون و ریاست هئیت تنیس روی میز اصفهان دارای سابقه درخشانی است و امیدواریم به زودی مشکل آنها برای حضور در لیگ بانوان حل شود لیگ امسال باحضور شش تیم برگزار شود چرا که لیگ پنج تیمه باعث می شود تا هر هفته یکی از تیمها به ناچار استراحت کند./مح

برچسب ها: فرشتگان ، امسال ، توانسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.