سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش خبري/

چرا آمريکا و متحدانش تا اين حد از اسلام واهمه دارند؟

چرا غرب از اسلام و اين دين الهي هراس دارد اين سوالي است که بسياري از اذهان را به خود مشغول کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، توطئه غرب علیه اسلام در تمام جبهه ها از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی وجود دارد و تبليغات گسترده اي به منظور بد نام کردن اسلام از سوي آمريکا و متحدانش صورت مي گيرد.

اغلب تلاش هاي نظامي خواه اتفاقي يا عمدي که توسط امريکا و هم پيمانانش محقق مي شود در واقع بر عليه اسلام صورت مي گيرد.

حمله آمريکا به عراق، جنگ غرب و اسرائيل در لبنان و درگيري ها نظامي ناتو عليه مسلمانان در افغانستان همگي از اين زمره اند. اگر در حال نوشتن يک کتاب باشيم، حتي اين فهرست را مي توان طولاني تر هم کرد.

در عرصه سیاسی نيز عملکرد مسلمانان توسط غرب به طرق مختلف مسدود شده است و زماني که مسلمانان به موفقيتي سياسي نايل مي گردند، با تحريم و فشار غرب مواجه مي شوند؛ همان سرنوشتي که حماس در فلسطین و اخوان المسلمین در مصر در دچار شدند.

براستي چرا غرب تا اين حد اسلام ستيز است؟

پاسخ پرسش را در ماهيت واقعي اسلام مي توان يافت. 

دين اسلام منافع غرب را به خطر مي اندازد. اين دين مطمئنا همراهي دیگران را به دنبال دارد و اين به معناي اغاز يک رويارويي واقعي با غرب خواهد بود. به همین دلیل است که کشورهایی مانند ایران با  مقاومت جدي روبرو هستند.

اسلام هیچ تمایزي  بین اقتصاد و سیاست، سبک زندگی یا اخلاق قائل نيست بلکه همه آنها داراي يک معنا و مفهوم هستند.

زماني که شما شريعت اسلام را اعمال مي‌کنيد ديگر دنيايتان توسط رهبري دست نشانده از کشوري معين اداره نمي‌شود بلکه با ملتي مسلمان به عنوان موجوديتي واحد روبرو مي شويد.  
برخلاف غرب مسلمانان سود و منفعت شخصي ندارند چه رسد به اينکه با يکديگر وارد جنگ و نزاع شوند.

از آنجا که اسرائیل از غرب به خصوص ایالات متحده، برای رسیدن به اهداف خود استفاده مي کند يهوديان نيز همان عمل را براي بودن انجام دادند. اما زمانی که مسلمانان متحد شوند، اسرائیل دیگر فقط یک تهدید است و نه چيز ديگري.

اگر ایالات متحده دست از حمایت بردارد اين رژيم بابد از روي نقشه محو شود و در پاسخ صهيونيست ها نيز از انواع  تاکتیک هاي خود براي ضربه زدن به مسلمانان استفاده مي کنند. 

این واقعیت دارد که ایالات متحده و اروپا عاشق اسرائيل نيستند و حمايتشان از اسرائيل به جهت علاقه به ملت يهودي نيست بلکه برای استفاده از آن به عنوان ابزاری برای حفظ اعراب در وضعيت هشدار و ادامه فروش اسلحه خود به آنها صورت مي گيرد.

در واقع، صهيونيست ها در اروپا و آمریکا بسيار منفور هستند و شاهد اصلي این مدعا اخراج آنها از اروپا به سرزمين هاي اشغالي است.

در پايان بايد گفت در بحث سياسي برخلاف کشورهاي غربي، رهبران کشورهای اسلامی بر اساس شایستگی و با توجه به ارزش های اسلامي انتخاب مي شوند. اسلام اطمینان می دهد که چه  در امور سیاسی و چه در حوزه اقتصادی مسلمانان آزادانه تصمیم گیری کنند. 
برچسب ها: اسلام ، غرب ، ترس ، مسلمانان ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.