سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت جبهه نجات ملي مصر براي گفتگوي ملي

در شرايطي که قرار است دور جديد گفتگوي ملي در مصر امروز آغاز شود جبهه نجات ملي ( ائتلاف مخالفان) در اين کشور اعلام کرد در اين گفتگوها حاضر نمي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المحيط ؛ احمد فوزي دبير کل حزب دموکراتيک مصر امروز چهارشنبه برخي خبرها مبني بر مشارکت تعدادي از رهبران جبهه نجات ملي در گفتگوي امروز را که در چارچوب گفتگوهاي ملي پيگيري خواهد شد بي اساس خواند.

فوزي در گفتگويي گفت:‌ جبهه نجات اسلامي قانون انتخابات پارلماني را بررسي مي کند تا تصميمات لازم را در اين باره بگيرد اما در گفتگوي ملي حضور نمي يابد زيرا دعوتنامه اي به دست رهبران جبهه نرسيده است . گفتگوي ملي امروز با هدف بررسي قانون انتخابات پارلماني است اما مي دانيم اين گفتگو بي فايده خواهد بود زيرا پيش نويس قانون آماده است و بررسي آن نيز در مجلس مشورتي کشور انجام مي شود.

 احمد فوزي با اشاره به خبرهايي درباره  تشکيل دولت جديد با حضور نمايندگاني از گروه هاي دموکراتيک گفت:‌ اين ادعا نيز مثل ادعاي تنوع حزبي در مجلس مشورتي و سناست اما واقعيت اين است که گروه هايي که به راستي دموکراسي طلب و ملي گرا هستند از غايبان اصلي به شمار مي آيند.
برچسب ها: مصر ، پارلمان ، جبهه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.