سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قديري ابيانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شاكله رژيم صهيونيسيتي از هم پاشيده است

يک کارشناس علوم استرات‍ژيک گفت: تهديد نتانياهو عليه جمهوري اسلامي ايران بيش از آن که براي وي راي جمع آوري کند،‌ موجب وحشت صهيونيست‌ها شده است.

محمد حسن قديري ابيانه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات آتي در رژيم غاصب صهيونيستي گفت: نتانياهو با آغاز جنگ عليه غزه و پايان يافتن اين جنگ، به دنبال قبول شرايط حماس براي آتش بس موقعيت پيشين خود را به طور کامل از دست داد.

وي ادامه داد: ضمن آن که ابهت رژيم غاصب صهيونيستي نزد افکار عمومي صهيونيست‌ها و در سطح جهاني شکسته شد اقتدار نتانياهو نيز به طور کامل زير سوال رفت.

قديري ابيانيه افزود: آخرين گزارشات دريافتي از منابع اطلاعاتي رژيم اشغالگر قدس حاکي از آن است که بيش از 40 درصد صهيونيست‌ها در فکر مهاجرت هميشگي از فلسطين اشغالي به سرزمين‌هاي مادري خود هستند.

وي اظهار داشت: با توجه به پيش بيني سازمان CIA به علت مهاجرت صهيونيست‌ها تا سال 2015 ميلادي رژيم غاصب صهيونيستي وجود خارجي نداشته و روند تحولات در جهان اسلام و به ويژه پيروزي اخير در مصر نيز پروسه نابودي اين رژيم منحوس را تسريع خواهد کرد.

قديري ابيانه گفت: در برابر شعار سلطه از نيل تا فرات، شعار نهر تا بحر به معناي حذف کامل رژيم اشغالگر صهيونيستي و بازگشت کامل فلسطين به نقشه جلوه گر است.

وي در ادامه با اشاره به تهديد نتانياهو عليه ايران افزود: تهديد نتانياهو عليه جمهوري اسلامي ايران بيش از آن که براي وي راي جمع آوري کند،‌ موجب وحشت صهيونيست‌ها شده است.

اين کارشناس عالي علوم استراتژيک در پايان يادآور شد: عملي ساختن هر نوع تهديدي عليه ايران به معناي پايان عمر رژيم غاصب صهيونيستي خواهد بود چرا که دوران افول اين رژيم منحوس سالهاست آغاز شده و روز به روز به سرنوشت مختوم خويش نزديک‌تر مي‌شوند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.