سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره "مهر باران" برگزار می شود

رئیس سازمان داوطلبان از برگزاری سومین دوره از جشنواره دانشجویی،فرهنگی،"مهر باران"، در بخش های عکس،شعر،داستان کوتاه،مقاله،وبلاگ و کاریکاتور ویژه دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: این سازمان با تکیه بر اصل اشاعه ترویج فرهنگ داوطلبی در جامعه،همواره با کمک و یاری هنرمندان کشور در رشته های مختلف هنری،در زمان بروز حادثه فراخوانی از مهربانی را در جامعه منتشر می کند تا ملت نوعدوست کشور به زنجیره عظیم امداد و یاری رسانی به آسیب دیدگان از حوادث بپیوندند.
وی ادامه داد: هنرمندان به لحاظ برخورداری از احساسات لطیف،نگاه و درک ویژه ای از معضلات و مشکلات جامعه و نیازمندان دارند همچنین مردم ایران بصورت غریزی با احساس هستند و استقبال بی نظیری از کارهای هنری می کنند که این مهم ارتباطی مستقیم با امور خیریه دارد.
گفتنی است: مهلت ارسال،آثار به سومین جشنواره دانشجویی،فرهنگی "مهرباران" که در بخش های عکس،شعر،داستان کوتاه،مقاله،وبلاگ و کاریکاتور برگزار می شود 30 دی ماه سال جاری است و علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره دانشجویی،فرهنگی می توانند آثار خود را تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.mehrbaran.ir  ارسال کنند و یا با شماره 021-66978000 تماس بگیرند.
شایان ذکر است اعطای سهمیه و مبلغ 7 میلیون ریال کمک هزینه عمره مفرده به همراه 4 میلیون ریال تسهیلات به نفر اول،اعطای سهمیه و مبلغ 5 میلیون ریال کمک هزینه عتبات عالیات به همراه 3 میلیون ریال تسهیلات به نفر دوم،اعطای سهمیه و مبلغ 3 میلیون ریال کمک هزینه عتبات عالیات به همراه 2 میلیون ریال تسهیلات به نفر دوم پرداخت 2 میلیون ریال بن کتاب به نفر سوم و پرداخت یک میلیون ریال بن کتاب به نفر چهارم از جوایز ارزنده این جشنواره خواهد بود./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.