سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات وسيع چند رسانه اي تا پايان سال ارائه میشود

پروانه فعالیت خدمات چند رسانه ای وسیع برای چند شرکت مخابراتی آماده شده وتا پایان امسال خدمات وسیع چند رسانه ای عرضه شود.

به گزارش خبرنگارفناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی در نشست خبری که در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد گفت: افزایش خدمات چند رسانه ای با آنچه که مخابرات به عنوان اپراتور چهارم مطرح کرده متفاوت است و موضوعی که ما پی گیری می کنیم مربوط به تولید محتوا و ارائه خدمات چند رسانه ای است.

وی با اشاره به ایجاد سه کمیسیون تنظیم مقررات، تولید محتوا و امنیت فضای مجازی افزود: در بحث امنیت فضای مجازی بحث ارتقای توان دفاع سایبری کشور را از اولویت های اصلی در نظر گرفتیم که با قوت یافتن سطح دفاع سایبری با کاهش چشمگیر حملات سایبری روبرو شده ایم.

 وی با بیان اینکه ارایه خدمات دولت الکترونیک و خدمات باند پهن از جمله وظایف اصلی در ایجاد شبکه ملی اطلاعات محسوب می شود خاطرنشان کرد: نهادها و دستگاه های اجرایی ملزم هستند تا اطلاعات خود را در این شبکه به صورت وسیع در اختیار مردم قرار دهند و در حوزه خدمات باند پهن صدور مجوز ارایه خدمات چند رسانه در حوزه باند پهن اولین اقدام در تحقق شبکه ملی اطلاعات است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.