سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

9 میلیارد تومان برای احداث ایستگاه برق برازجان نیاز است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: 9 میلیارد تومان برای احداث ایستگاه برق شماره 5 برازجان نیاز است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا مشفقیان صبح امروز در نشست بررسی احداث ایستگاه برق شماره 5 برازجان اظهار داشت: تقویت برق برازجان و کاهش نوسانات برق در شهرستان دشتستان از مسایل مهم و مورد توجه مسئولان شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس است.

وی افزود: احداث ایستگاه شماره 5 برازجان از نیازهای اساسی این شهر است و این ایستگاه با تلاش مسئولان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با بیان اینکه 9 میلیارد تومان برای احداث ایستگاه برق شماره 5 برازجان نیاز است اذعان داشت: بر اساس برآوردهای کارشناسی صورت گرفته برای احداث و تکمیل پروژه ایستگاه برق شماره 5 برازجان بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مشفقیان بیان کرد: این ایستگاه در واقع به منظور تقویت و کاهش نوسانات و ایجاد برق پایدار برای مردم شهر برازجان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 16 ایستگاه برق در برازجان وجود دارد گفت: ایستگاه شماره 4 برق برازجان که اهمیت بسیار زیادی دارد در حال حاضر و با اعتبار 45 میلیارد ریال در مراحل تکمیل است و انتظار داریم در مدت زمان کوتاهی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مشفقیان تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و ایجاد برق مطمئن و باکیفیت برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است.

وی اضافه کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات ارزشمندی برای این مهم صورت گرفته و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم را جلب کنیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، نوسان ، ایستگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.