سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره تازه های بیماریهای پوستی آغاز بکار کرد

کنگره تازه های بیماریهای پوستی امروز در سالن دکتر غرضی بیمارستان میلاد آغاز بکار کرد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر کامران فردوسی، دبیر اجرایی این کنگره با بیان اینکه کنگره امسال با محویت اصلی بیماریها و اختلالات رنگ پوست از امروز تا 8 دی به همت مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری مرکز پوست بیمارستان امام خمینی ارائه می شود گفت : به روز رسانی اطلاعات پزشکان حوزه پوست و نیز پزشکان عمومی در زمینه بیماریهای پوست از جمله اهداف این کنگره است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مشکلات پوستی که در پوست افراد تظاهرات دارند ، برخی از بیماریهای داخلی نیز در پوست بروز کرده و مشکل آفرین می شوند که در کنگره تازه های بیماریهای پوست مورد بررسی قرار میگیرند .

دبیر اجرایی این کنگره ادامه داد : تازه های ویتیلیگو ، ملاسما ، تغییرات رنگ پوست در بیماران سیستمیک ، شغل و رنگ پوست ، اختلالات روانی در مبتلایان به بیماریههای رنگ پوست، لیزر و رنگ پوست ، روشهای درمانی جراحی و غیرجراحی بیماریهای پوست ، مو و اختلالات رنگ پوست ، اختلالات پوستی و مشکلات روانی و ... از جمله محورهای کنگره امسال هستند که با حضور اساتیدبرجسته این حوزه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه این کنگره برای متخصصین دارای 12 امتیاز و برای پزشکان عمومی دارای 9 امتیاز بازآموزی است اظهار داشت : 50 سخنران مدعو و 20 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شوند که از تعداد مقالات 10 مقاله نیز برای ارائه به صورت پوست انتخاب شده است .

دکتر فردوسی در پایان با بیان اینکه استقبال از کنگره خوب بوده و پیش بینی می شود که حدود 500 نفر در کنگره حضور داشته باشند خاطرنشان کرد : علاوه بر مباحث علمی و سخنرانی ها نمایشگاه جامعی از محصولات و شرکتهای تجهیزات پزشکی ارائه می شود ./ ح
برچسب ها: کنگره ، پوست ، لیزر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.