سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

پاسگاه پلیس راه خلخال ، اسالم ایجاد می شود

نماینده اعزامی پلیس راه كشور به گردنه الماس خلخال از ایجاد و راه اندازی پایگاه پلیس راه در محور خلخال به اسالم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  سرهنگ اسحق كریمی در نشستی با فرماندار ، امام جمعه و جمعی از فرماندهان پلیس راه استان در محل راهدارخانه الماس واقع در محور خلخال - اسالم وجود پاسگاه پلیس راه را در این گردنه را ضروری دانست.

وی افزود: تلاش می شود در آینده نزدیك پاسگاه درجه سه پلیس راه در این محور راه اندازی شود.

نماینده اعزامی پلیس راه كشور گفت: وجود پلیس راه در فصول زمستان و تابستان در این محور با توجه به افزایش مسافران عمومی ضروری است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در صورت تامین زمین از سوی فرمانداری آمادگی لازم را برای تحقق این امر داشته و در این زمینه با مسوولان استان و شهرستان همكاری می كند.

كریمی با اشاره به احداث چند راه اصلی در حوزه خلخال افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در طول هفته گذشته وجود یك كانكس در گلوگاه خوجین جوابگو است و در صورت پیگیری مسوولان استان اردبیل قول راه اندازی پاسگاه را می دهیم

فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: با توجه به راه های مواصلاتی محدود شهرستان و با توجه به مراودات مردم و خویشاوندی خلخالی ها با گیلان تنها راه دسترسی مردم به گیلان جاده خلخال به اسالم است.

هوشنگ محمدی افزود: در غیر این صورت مسیر 70 كیلومتری به چهار برابر افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به كولاك چند شب پیش گفت: گرفتاری 150 خودرو در شب یلدا نشان از زنده بودن جاده و جاری بودن آن به رغم وجود كولاك است و مردم چاره ای جز عبور از این گردنه ندارند.

فرماندار خلخال اظهار كرد: راه خلخال به اسالم شرایط جوی بسیار متفاوتی از راه ها و گردنه ها دارد و افزایش نیرو و امكانات چند برابر در زمستان لازم است.

محمدی افزود: برای افزایش امكانات ویژه انسانی از راه ممكن تلاش می كنیم ولی به رغم تلاش زیاد امكانات موجود در گردنه الماس كافی نیست.

وی گفت: حضور نیروهای انتظامی در كنار امدادگران و راهداران نقطه امید مردم را بالاتر برده و اطمینان خاطر ایجاد می كند.

محمدی با اشاره به استقرار پلیس راه در محل گردنه الماس یا روستای گردنه بر لزوم هماهنگی پلیس راه گیلان با خلخال برای ممانعت از ورود خودروها به جاده در زمان بحران هوا و نیز برگزاری جلسات مشترك با فرمانداری تالش با هماهنگی پلیس راه كشور تاكید كرد.

وی افزود: در خلخال دچار بحران راه هستیم و در هیچ شرایطی نمی توانیم جاده خلخال ، اسالم را ببندیم بنابراین انتظار داریم با توجه مسوولان استان این بحران حل شود./ع

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، پاسگاه ، پلیس ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.