سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تشخیص اولویت های کشور و توان اجرایی ساختن آن، شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری است

دبیر کل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ابراز داشت: تشخیص اولویت های کشور و توان اجرایی ساختن آن ، شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی گفت: باید با آگاهی و بصیرت کامل شخص کارآمد و صالحی را برای این منسب مهم انتخاب کرد تا کشور در مسیر شکوفایی روزافزون قرار گیرد.
دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم از اعتبار و جایگاه ممتازی برخوردار است تأکید کرد: موضع مجمع در قبال حوادث گذشته از جمله جریان انحرافی و جریان فتنه کاملاً شفاف و مشخص است و این مجمع در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز مواضع خود را دنبال خواهد کرد.
مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس اجرای سلیقه ای قانون را موجب سوء استفاده دشمن از شرایط موجود دانست و ادامه داد: زمانی که قانون در جامعه به طور کامل اجرا نشود و اولویتهای کشور دائم در معرض تغییر و جابجایی باشد، نیروهای کارآمد و توانمند جای خود را به عده ای نیروهای بی انگیزه خواهند داد، بنابراین اولین شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری، باید کارشناسیِ دقیق نسبت به مشکلات و تعیین اولویت های کشور وتوان اعمال و اجرایی ساختن این اولویت ها باشد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.