سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگر ساده ی بی نوا، سارق از آب درآمد

این بار فردی که خود را به شکل و شمایل یک کارگر ساده ی چرخ کش نمایان نموده بود، به عنوان سارق دستگیر و به دادسرا انتقال داده شد.



رئیس کلانتری 113 بازار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح خبر فوق گفت:  با عنایت  به اینکه عوامل  این یگان از ضریب هوشی بالایی برخورد دارند  باید این هشدار را به سارقان و مجرمان بدهم که هیچ گونه متخلفی در این منطقه در آسایش ظاهری خود نخواهد بود دیری نمی گذرد که توسط ماموران دستگیر خواهد شد.
 سرهنگ امیر بهمن یاری در ادامه اظهار داشت: عوامل گشت این یگان طی گشت زنی های مستمر خود در محدوده های خیابان مولوی بودند که فردی چرخ کش که درحال دادن چرخ خود بود مشکوک می شوند که با زیر نظر گرفتن متوجه رفتار نا متعارف این شخص شدند که بلافاصله وی را دستگیر  و چرخ دستی او را پر از بارهای گوناگون بود توقیف نمودند.
 این مقام مسئول ادامه داد: فرد که ابتدا با عجز و لابه خود را به یک کارگر ساده نمایان می کرد زمانی که ماموران به بازرسی دقیق تر از چرخ دستی پرداختند،  اقدام به فرار نمود که توسط عوامل آماده این کلانتری زمین گیر و دستگیر می گردد.
وی در خاتمه با اشاره به کشف بیش از 10 متر کابل مخابرات خاطر نشان کرد:  فرد که در بازجویی خود اعتراف نمود خود را به نام محمود معرفی کرد لذا پس از انتقال به کلانتری  پرونده ای به عنوان سارق سیم و کابل برای متهم تشکیل شد./ل




برچسب ها: کارگر ، ساده ، چرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.