سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

امكانات بهداشتی خلخال جوابگوی نیازمردم منطقه نیست

نماینده مردم شهرستان های خلخال وكوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امكانات بهداشتی و درمانی بخش خورش رستم خلخال جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری ‌بنه در  بررسی مشكلات بهداشتی و درمانی منطقه افزود: درمانگاه موجود هشتجین با بیش از 40 سال قدمت پاسخگوی نیاز منطقه نیست اما با پیگیری‌های انجام شده درمانگاه جدید با امكانات جدید در آینده نزدیك راه اندازی شده ودر اختیار مردم منطقه قرار می گیرد.

وی به وضعیت فعلی بهداشت ودرمان خلخال اشاره كرد و گفت: در جلسه ای كه با معاون درمان و پارلمانی وزیر بهداشت و درمان برگزارشد درزمینه افزایش وارتقای وضعیت بهداشتی ، درمانی خلخال و كوثر بحث‌های جدی شد و راهكارهای مناسبی نیز در این زمینه ارائه شد.

نماینده مردم شهرستان های خلخال وكوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: بسترسازی برای استقلال كامل دانشكده علوم پزشكی خلخال از دانشگاه علوم پزشكی اردبیل محوریت این جلسه و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

جعفری گفت: در شهرستان كوثر نیز تجهیز دو درمانگاه گیوی علیا و سفلی جزو پیشنهادات در این راستا بود.

وی بیان كرد: تجهیز درمانگاه‌های گیوی علیا و سفلی در شهرستان كوثر و استفاده از امكانات پزشك عمومی و متخصص ، داروخانه وهمچنین دستگاه رادیولوژی جزو پیگیری ها بوده و نیاز شهروندان كوثر و روستاهای اطراف نیز با خرید و نصب این دستگاه‌ها مرتفع می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین به اختصاص تجهیزات و امكانات دندان‌پزشكی در درمانگاه‌های خلخال وكوثر اشاره كرد و افزود: در این نشست با خرید دستگاه سنگ ‌شكن كلیه برای بیمارستان خلخال موافقت شده كه درصورت تامین 50 درصد از هزینه خرید این دستگاه توسط خیران سلامت شهرستان این امر محقق خواهد شدب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.