سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جشنواره نماز و نیایش در 30 استان کشور برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش با بیان اینکه پنجمین جشنواره نماز و نیایش به صورت ملی برگزار می‌شود گفت: این جشنواره به صورت هم‌زمان در 30 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هاشم میرزاخوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به میزان اثرگذاری هر جشنواره در سطح جامعه اشاره و ابراز کرد: هر جشنواره با توجه به ابعاد برگزاری آن در سطح استان، منطقه و کشور قابل ارزیابی است.

وی افزود: جشنواره‌ای که به صورت گسترده در سطح کشور برگزار شود می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نماز و نیایش با تاکید بر هدفمند بودن برگزاری این جشنواره در اشاعه فرهنگ نماز و نیایش در سطح جامعه بیان کرد: نیایش و عبادت در فرهنگ تمام ادیان الهی جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد که با برنامه ریزی هدفمند در این جشنواره به آن پرداخته می‌شود.

وی از اهداف مهم جشنواره نماز و نیایش را جمع آوری آثار هنری هنرمندان جوان با موضوع نماز و نیایش از دیدگاه‌های گوناگون در سطح کشور دانست.

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان بیان کرد: در تلاش هستیم ابعاد گسترده‌تری به این جشنواره بدهیم و فیلم‌های فیلم سازان تمام استان‌ها را درباره عبادت و نماز گردآوری کرده و به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه هر جشنواره با حضور گسترده مخاطبان معنا و هویت پیدا می‌کند، ادامه داد: تفاهم نامه برگزاری هم‌زمان جشنواره در سطح کشور برای تمام مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

میرزاخوانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و توافق‌های انجام شده با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور جشنواره نماز و نیایش به شکل همزمان از دوم تا پنجم بهمن ماه در سراسر کشور به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره برنامه‌هایی جدی و جذاب تدوین شده است تصریح کرد: این جشنواره ضمن نمایش فیلم‌ها در چند سانس و نمایشگاه عکس، بخش‌های متنوع دیگری نیز دارد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری به مرور اعلام خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره نماز و نیایش خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین به همت انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از دوم تا پنجم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود./ج1

برچسب ها: قم ، جشنواره ، نیایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.