سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه؛

برگزاری همایش دوچرخه سواری در اصفهان

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" دراصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی مجمع روحانیت مبارز، از میدان امام حسین علیه السلام اصفهان آغاز می شود.
مبدا این همایش به دلیل نزدیک شدن به روز اربعین امام حسین علیه السلام و 72 تن از یاران باوفای ایشان از میدان امام حسین علیه السلام اصفهان در نظر گرفته شده است .

این همایش بزرگ با هدف زنده نگه داشتن شور و حماسه این روز خاطره انگیز که به فرموده مقام عظمای ولایت، روز حرکت عظیم و ماندگار مردم و برملا کردن فتنه، فتنه گران است، برگزار می شود.

در این مراسم دوچرخه سواران از میدان امام حسین علیه السلام تا گلستان شهدای اصفهان را رکاب می‌زنند.

دوچرخه سواران در گلستان شهدای اصفهان با آرمان های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

در پایان این مراسم به شرکت کنندگان در همایش جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

گفتنی است: هیئت دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از کلیه اقشار جامعه دعوت بعمل می آورد با حضور پر شور خود در همایش بزرگ و به یاد ماندنی دوچرخه سواری حماسه ماندگار دیگری را در راستای همراهی با ارزشهای انقلاب اسلامی و در راس آن تجدید بیعت دوباره با ولی امر مسلمین رقم بزنند.

آنچه مسلم است جوانان ولایت مدار و اهالی ورزش در مناسبت های مختلف دینی و ملی همگام با سایر مردم ولایت مدار حضور ماندگاری را از خود به یادگار می گذارند و در همایش بزرگ دوچرخه سواری نهم دیماه هم بار دیگر جوانان اصفهانی حماسه پر شور ملی و با ارزشی را از خود بجای خواهند گذاشت./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.