سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه سرکوب در بحرین با چراغ سبز شورای همكاری

سي و سومين نشست شوراي همكاري خليج فارس در شرايطي كه سركوب تظاهرات و اعتراض هاي مردمي همچنان در بحرين ادامه دارد ، با حمايت جدي از حاكمان منامه امروز به كار خود پايان داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ، اين نشست دوشنبه شب تنها با حضور دو تن از سران كشورهاي عضو شامل بحرين به عنوان ميزبان و كويت آغاز شد و  چهار عضو ديگر شورا به اعزام نماينده اكتفا كردند.

شوراي همكاري خليج فارس در اقدامي كه دور از انتظار نبود ، به ستايش دولت بحرين و سرويس هاي سركوبگر اين كشور پرداخت و اقدامات آل خليفه را در مسير حفظ  وحدت ملي و تقويت امنيت و ثبات اين كشور توصيف كرد.

در بيانيه پاياني نشست از اعتراض هاي مردمي به عنوان فعاليت هاي تروريستي ياد شده و از آل خليفه براي سركوب آن  حمايت شده است.

از بيست و ششم بهمن ماه سال گذشته قيام مردم بحرين به منظور دستيابي به حقوق اساسي شروع شده و نيروهاي آل خليفه با كمك واحدهايي از نظاميان عربستان  و امارات به سركوب و قلع و قمع اعتراض ها پرداخته اند.

درجريان سركوب ها تعدادي كشته و زخمي شده اند و دهها نفر نيز بازداشت و در زندان به سر مي برند.

طرح ادعاهاي واهي در باره دخالت ايران در امور كشورهاي عضو اين شورا و حمايت از ادعاهاي امارات در اين زمينه از ديگر محورهاي بيانيه پاياني شوراي همكاري خليج فارس است.

برچسب ها: سرکوب ، بحرین ، آل خلیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.