سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بین مدعیان لیگ تنگا تنگ است

می خواهیم بازیکن خارجی بیاوریم/نیروی زمینی را در خانه شکست خواهیم داد

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: رقابت بین مدعیان لیگ برتر شدید و تنگا تنگ است و معلوم نیست که چه تیمی قهرمان شود.

علی رضا حبيبي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم های ثامن الحجج مشهد و سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان از مدعیان لیگ برتر هستند و رقابت بین آنها تنگا تنگ است و معلوم نیست که چه تیمی قهرمان این فصل شود.

سرمربی تیم هند بال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: عملکرد مطلوب بازیکنان در این رقابتها باعث شد که در اولین حضورمان مدعی لیگ شویم در اوایل مسابقات فقط قصد داشتیم حضور داشته باشیم و شرایط به گونه ای رقم خورد که ما هم در صف مدعیان ایستادیم.

حبيبي در ادامه گفت: در دور رفت موفق شدیم سپاهان قدرتمند را با اختلاف بالا شکست دهیم این موضوع نشان می دهد که بازیکنان ما چقدر توانایی بالایی دارند و از قابلیت های خاصی برخوردارند وی عنوان کرد ما هم اکنون با 16 امتیاز با تیم های فولاد مبارکه سپاهان و سبزوار هم امتیاز هستیم و نماینده اصفهان به خاطر گل آنراژ تفاصل گل بالا در نیم فصل صدر جدول مرا به خود اختصاصی و ما هم با تفاضل کمتر نسبت به این تیم دوم شدیم و سبزوار نیز سوم شد.

حبيبي اشاره کرد: تیم ما در کارنامه دور رفت 8 برد ویک باخت دارد و حاصل این موفقیت ها حمایت خوب اسپانسر تیم مان است و در این راه به خوبی هوای ما را داشتند و از نظر مالی در مظیقه نیستیم .

وی گفت: تصمیم داریم در ادامه مسابقات لیگ برتر بازیکن خارجی بیاوریم باید منتظر ماند تا ببینیم که باشگاه چه تصمیمی می گیرد و اینکه این بازیکن در چه پستی بازی کند.

حبيبي عنوان کرد: تیم هایی که در بالای جدول هستند با تجربه و قدرتمند هستند و بازیهای قوی را مقابل حریفان خود ارائه می دهند اما تیم هایی مانند شهرداری ارومیه، تبریز و کاسپین نخستین حضور خود را در لیگ تجربه می کنند در اوایل دیدارها نتایج ضعیفی می گرفتند ولی با جذب بازیکنان جدید رفته رفته بهتر شدند.

وی تاکید کرد: داوریها نیز تا حدودی قضاوت خوبی داشته اند شاید اشتباهاتی هم داشته باشند ولی عمدی نیست و این اشتباهات در داوری اجتناب ناپذیر است.

حبيبي یادآور شد: دور برگشت لیگ برتر از روز پنج شنبه 8 دی آغاز می شود و ما در اولین دیدار به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.

وی اظهار داشت: ما همین روز به مصاف نماینده تهران خواهیم رفت تیم خوبی است و به راحتی گل نمی خورد ولی ما سعی می کنیم انرا در خانه شکست دهیم و بردی دیگر به کارنامه خود بیافزاییم.

سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج مشهد اظهار داشت: هم اکنون در اردوی کیش به سر می بریم و از روز چهارشنبه هفته گذشته در این منطقه اردو زده ایم و  فردا راهی تهران خواهیم شد تا خود را برای دیدار با نیروی زمینی آماده کنیم.

وی گفت: سطح کیفی لیگ امسال نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است اگر در فصلهای گذشته تیمی مانند سپاهان چندین هفته مانده به پایان بازیها قهرمانی اش مسجل می شد ولی تا الان این طور نیست ودر نتیجه تیم ها با انگیزه بالایی به میدان می روند و تا آخر مسابقات با روحیه بالا می جنگند.

حبيبي در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خوبی که در تیم حاکم است و بازیکنان با هم هماهنگ هستند و با توجه به اینکه احتمال قرار گرفتن در بین تیمهای برتر لیگ 25 وجود دارد ممکن است که بتوانیم سهمیه باشگاهها ی آسیا را نیز کسب کنیم./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.