سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارنده مدال نقره و برنز غرب آسيا: آرزويم شركت در المپيك ريودوژانيرو برزيل است

دارنده مدال نقره و برنز دومين دوره رقابت‌هاي دووميداني غرب آسيا گفت: سقف آروزهاي من شركت در المپيك ريودوژانيرو برزيل در سال 2016 است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛فاطمه خياطي اظهار كرد: در ماده پرتاب ديسك، مقام دوم و در ماده پرتاب وزنه مقام سوم را كسب كردم و ركورد جوانان و نوجوانان كشور را ارتقا دادم.

وي اشاره به سطح كيفي مسابقات افزود: سطح مسابقات خوب بود كشورهاي غرب آسيا با شركت‌كنندگان زيادي در اين مسابقات حاضر شده بودند 13 كشور در اين مسابقات شركت كرده بودند كه تيم دوميداني ايران اول شد.

دارنده مدال نقره و برنز دومين دوره رقابت‌هاي دووميداني غرب آسيا با اشاره به عملكرد خود در اين مسابقات بيان كرد: تنها پشتكار، توكل به خدا و حمايت‌هاي پدر و مادر و مربي‌ام عامل موفقيت و عملكرد من در اين مسابقات بود.

وي با اشاره به اينكه سه سال است كه در اين رشته فعاليت مي‌كنم، گفت: نخستين مقام خود را در تابستان 89 و در قهرماني كشور مشهد به دست آوردم كه در پرتاب ديسك و وزنه اول شدم.

خياطي ادامه داد: در مسابقات داخل سالن سال 90 و در مسابقات بين‌المللي مشهد عنوان دوم را به دست آوردم، در سال 90 قهرمان قهرمانان آموزشگاه‌هاي ايران شدم و ركورد پرتاب وزنه نوجوانان و جوانان در اختيار من است.

وي در مورد برنامه‌ريزي خود براي آينده اظهار داشت: تنها آرزوي من و تمام ورزشكاران شركت در المپيك است و تمام تلاش خود را مي‌كنم كه به كمك مربيان خود به اين هدف بزرگ برسم.

دارنده مدال نقره و برنز بازي‌هاي غرب آسيا درباره وضعيت دو و ميداني استان گفت: پيشرفت دو و ميداني همدان در اين سال‌ها بسيار خوب بوده است كه البته با حمايت‌هاي بيشتر و تلاش ورزشكاران استان و هيئت دو‌ و ميداني روز به روز به افتخارات بيشتري خواهيم رسيد.

شايان ذكر است كه دومين دوره مسابقات دو و ميداني غرب آسيا در ورزشگاه پليس دبي برگزار شد كه كشورهاي ايران، عراق، سوريه، كويت،‌ لبنان، فلسطين،‌ عربستان، اردن،‌ عمان، قطر، بحرين و امارات ميزبان اين رقابت‌ها در اين مسابقات شركت داشتند.

در اين مسابقات كه بيش از 400 ورزشكار در سه روز با يكديگر پيكار كردند تيم ملي دو و ميداني ايران با 42 نماينده در اين رقابت‌ها حضور داشت و توانست در پايان عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد./با
برچسب ها: مدال ، خیاطی ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.