سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واقعيت پايان دنيا در آمريکا

در حاليکه همگان منتظر يک اتفاق ويژه در 21 دسامبر 2012 با عنوان پايان دنيا از ديد تاريخ مايا بودند، تنها يک فاجعه قتل در آمريکا مي توانست معناي پايان دنيا را در اين روز داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پليس آمريکا اعلام کرد؛ در جريان جشني به منظور پايان دنيا در يکي از مناطق ايالت کاليفرنيا، مردي 20 ساله با نام "فليپه جيسون مورنو" کشته شده و دو نفر ديگر نيز در اين مراسم با نامهاي "دنيل گومز" و مردي 29 ساله که نامش فاش نشده، زخمي شدند.

پليس ايالت کاليفرنيا، عنوان کرد که اين اتفاق واقعه پايان دنيا را براي اين چند نفر در آمريکا رقم زده است و بايد از اين موضوع ابراز تاسف کرد که در جشني که به منظور پايان دنيا در اين ايالت گرفته شده، چند نفر کشته و زخمي مي شوند.
اين اتفاق به دنبال سري کشتارهاي صورت گرفته در ماه اخير در آمريکا رخ مي دهد و تمامي اين اتفاقات از قانوني نشات مي گيرد که در آن حمل سلاح در اين کشور به دليل تعصبات ملي کماکان قانوني است.
ديگر مقامات آمريکايي نيز معتقدند که پايان دنيا در آمريکا مي تواند چنين واقعيت تلخي را تجربه نکند، اما متاسفانه کشتارهاي صورت گرفته در ماه هاي اخير، يک حقيقت پذيرفتني و کاملا تلخ براي مردم اين کشور است.


برچسب ها: پایان ، دنیا ، واقعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.