سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حوزه و دانشگاه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم است

امام جمعه اهر در همایش مشترک طلاب و روحانیون با اساتید و دانشجویان، حوزه و دانشگاه را دو نهاد فعال در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، با تشریح مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حوزه و دانشگاه گفت: جنبش نرم افزاری تنها با وحدت حوزه و دانشگاه میسر است.

وی، در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد به تشریح دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه دانشگاهی و حوزوی کشور پرداخت.

حاجی زاده، با تاکید بر اینکه نباید توصیه ها و سفارات رهبری مغفول و مهجور بماند، خاطر نشان کرد: حوزه و دانشگاه در خط مقدم مقابله با ناتوی فرهنگی غرب قرار دارند، هرگونه فرافکنی و بی‌مسؤولیتی در این حوزه با نتایج جبران ناپذیری در دراز مدت همراه خواهد بود.

امام جمعه اهر با تاکید بر تعامل و هم‌اندیشی حوزه‌ و دانشگاه در عرصه‌های پژوهشی و آموزشی گفت: جریان تولید علم و جنبش نرم‌افزاری تنها با وحدت حوزه و دانشگاه میسر است، از این رو دشمنان به دنبال تفرقه و بدبینی این دو قشر فرهیخته نسبت به یکدیگر هستند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با بیان این‌که تعامل طلاب و دانشجویان نخبه یکی از مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه است، افزود: هم اندیشی نخبگان حوزوی و دانشگاهی برای تولید علم و جنبش نرم افزاری ضروری است./س

 

برچسب ها: حوزه ، دانشگاه ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.