سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضائلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان و ادعاهايي که امکان اثبات ندارد

كارشناس مسائل سياسي گفت: اصلاح‌طلبان از شرايط كشور تحليل نادرستي دارند، و عدم تقيد، مسئوليت پذيري آنها نسبت به شعور مردم و مباني انقلاب اسلامي منجر به ادعاي تاثيرگذاري حضور اين جريان در انتخابات شده است.

 مهدي فضائلي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه  خبرنگاران، در رابطه  با اينكه اصلاح‌طلبان مدعي نقش آفريني در انتخابات سال آينده هستند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان از شرايط كشور تحليل نادرستي دارند، و عدم تقيد، مسئوليت پذيري آنها نسبت به شعور مردم و مباني انقلاب  اسلامي  منجر به  چنين ادعاهايي مي‌شود.

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به عملكرد جريان اصلاحات در سال 88 بيان كرد: به واسطه عملكرد اصلاح‌طلبان خسارت سنگيني به مجموعه نظام و مردم وارد شد، اما امروز آنها گستاخانه  بدون اينكه قصد جبران گذشته نادرست خود را داشته باشند در صدد مسئوليت پذيري برآمده‌اند.

وي در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان با اظهارات به دور از واقعيت خود مبني بر تاثيرگذاري در انتخابات سعي در بزرگنمايي خود ميان مردم جامعه را دارند و زماني كه  اطمينان به عدم  بازگشت خود يافتند ادعاهاي ديگري را مطرح مي‌كنند.

فضائلي گفت: اصلاح‌طلبان  مي‌دانند وزن ‌كشي فراهم نمي‌شود كه وزن آنها درجامعه سنجيده  شود؛ بنابراين  ادعايي را مطرح مي‌كنند كه امكان اثبات آن وجود ندارد.

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين ادعاي اصلاح طلبان مبني بر اهميت و تاثير گذاري اين جريان در انتخابات رياست‌جمهوري آتي،خاطرنشان كرد: نتيجه راي مردم در انتخابات مجلس نهم ميزان تاثيرگذاري اصلاح طلبان را مشخص كرد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.