سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بنگاههای اقتصادی برای حضور موفق در بازارهای جهانی باید متمرکز عمل کنند

رییس کمیسیون آموزش و پژوهش های اقتصادی اتاق اصفهان گفت:بنگاههای اقتصادی برای حضور موفق و دائم در بازارهای بین المللی باید متمرکز و منسجم عمل کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «مرتضی بیشه»در جمع اعضای کمیسیون آموزش اتاق اصفهان با استقبال از ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی (spx)اصفهان گفت:تمرکز واحدهای تولیدی در قالب یک تشکل می تواند علاوه بر تقویت آنان ،بازارهای جدیدی را برای فعالیت ایجاد کند.

وی وجود تشکل های صنفی گسترده و وسیع استان اصفهان در صنعت را نشان از وجود ظرفیت در این بخش برشمرد و گفت:تقویت این تشکلها می تواند تاثیربسزایی در اقتصاد استان ایجاد کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان از آمادگی کمیسیون آموزش برگزاری همایش های آموزشی در راستای فرهنگ سازی برای فعالیت جمعی در قالب یک تشکل اقتصادی خبر داد و گفت:نخستین مرحله آشنایی با موولفه های جدید اقتصادی ،آموزش است و اتاق آماده هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.

دبیر کمیسیون نشان تجاری اتاق اصفهان در این جلسه گفت:کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق با تشکیل کارگروه های چهارگانه به فرهنگ سازی برند در نزد شرکت های استان اصفهان اقدام می کند.

«ابطحی» تصریح کرد:1800 شرکت در استان اصفهان دارای کارت بازرگانی اند و ظرفیت مناسب برای برندسازی اصفهان در سطح بازارهای جهانی وجوددارد./ب

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.