سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تحقيقات و فن آوري وزارت بهداشت:

بهره وري 6 برابري دانشجويان رشته هاي پزشكي در توليد علم/بيشترين توليد علم در رشته گوارش

معاون تحقيقات و فن آوري وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکي از بهره وري شش برابري توليد علم در بين دانشجويان رشته هاي پزشکي خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل ،دکتر مصطفي قانعي  در مراسم آغاز  نخستين همايش توانبخشي روباتيک در ايران گفت:از 2500 دانشگاه و موسسه آموزش عالي در کشور فقط 50 دانشگاه مربوط به علوم پزشکي است که يک پنجاهم مي شود.

وي افزود: بر اساس آمار 5 درصد از کل دانشجويان کشور در رشته هاي علوم پزشکي تحصيل مي کنند اما 30 درصد از توليد علم کشور را به خود اختصاص داده اند.

دکتر قانعي اضافه کرد: در معاونت تحقيقات و فن آوري وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکي جايگاه توليد علم در رشته هاي مختلف ارزيابي و براي ارتقاي متوازن توليد علم در همه رشته ها برنامه ريزي مي شود.

وي افزود: در رشته گوارش بيشترين توليد علم را مشاهده مي کنيم و تقاضاي ما رقابت ديگر بخش هاي پزشکي براي توليد علم با اين رشته است.

معاون تحقيقات و فن آوري وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکي گفت : رتبه توليد علم توانبخشي از ابتداي سال 2011 تا ابتداي سال 2012 از 42 به 30 ارتقا يافته است.

دکتر قانعي اضافه کرد : تلاش ما ارتقاي اين جايگاه تا رتبه 15 توليد علم در کشور براي ارتقاي متوازن رتبه توليد علم در همه رشته هاست./ع
برچسب ها: تولید ، علم ، قانعی ، گوارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.