سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله حيدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لازم است براي رفع توهم اصلاح‌طلبان ضربه ديگري به سرشان وارد شود

عضو مجلس خبرگان رهبري به ادعاي اخير اصلاحات مبني بر گرايش مردم نسبت به اين جريان اشاره کرد و گفت: براي رفع توهم اصلاح‌طلبان بايد ضربه ديگري به سر آنها وارد شود تا از اين حالت غفلت بيرون بيايند.

آيت‌الله محسن حيدري در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ادعاي تاثير گذاري اصلاح طلبان در عرصه سياسي کشور، اظهار داشت: اصلاح ‌طلبان حالت توهم و خود بزرگ بيني داشته که همواره مورد اقبال مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري بيان کرد: اين تصور اصلاح‌طلبان در حالي است که مردم با کسي عقد اخوت نبسته‌اند بلکه به کسي روي مي‌آورند که خدمتگذار باشد.

وي با بيان اينکه اصلاح‌‌طلبان در زمان خدمت نشان دادند که اهل خدمت‌گذاري نيستند، ادامه داد: جريان اصلاح‌طلبي در پي قدرت طلبي است و با توجه به وابستگي که به بيگانگان دارند  عملكردشان در هيچ برهه‌اي مورد اقبال مردم قرار نگرفت.

آيت‌الله حيدري به ادعاي اخير اصلاحات مبني بر گرايش مردم نسبت به اين جريان اشاره و خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان دچار توهم شده‌اند و همچنان هم حاضر نيستند از اين خيال بيرون بيايند که داراي پايگاه مردمي در جامعه نيستند.

وي با اشاره به اينکه اصلاح طلبان به  خيانت خود  به نظام و ملت  واقفند، بيان کرد: حداقل رفتاري که لازم است اين جريان از خود بروز دهد عذرخواهي از عملكردشان در فتنه 88 است، اما آنها هيچ قدمي براي جبران گذشته بر نداشته و اکنون خود را بر حق و مردم و نظام را وامدار خود مي‌دانند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در پايان اظهار داشت: براي رفع توهم اصلاح طلبان بايد ضربه ديگري به سر آنها وارد شود تا از اين حالت غفلت بيرون بيايند.

شايان ذكراست؛ اصلاح طلبان با اظهاراتي نظير اينكه "كسي حق شرط‌گذاري براي آنها را ندارد" يااينكه، "به اين دور انديشي رسيده‌اند كه  در انتخابات سال آينده از اهميت بالايي برخورداند" ،مدعي  نقش آفريني  در انتخابات هستند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.