سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید بخش رسانه ای جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا 15 دی ماه

مديركل دفتر رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان اوقاف و امور خيريه از تمديد مهلت شركت در بخش رسانه‌اي جشنواره "وقف؛ چشمه هميشه جاري" تا 15 دي‌ماه جاري، خبر داد.

 حسن ربيعي، مديركل دفتر رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل اين سازمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از تمديد مهلت شركت در بخش رسانه‌اي جشنواره "وقف؛ چشمه هميشه جاري" تا 15 دي‌ماه جاري، خبر داد و گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را در قالب‌هاي خبر، يادداشت، گزارش و گفتگو ارسال كنند.

ربيعي اظهار كرد: در اين جشنواره آثاري مورد بررسي قرار مي‌گيرد كه از اول فروردين‌ماه سال 1389 تا 30 آذرماه سال جاري، در رسانه‌هاي جمعي كشور منتشر شده باشند‌.

وي از جمله محورهاي اين جشنواره را "پيشينه وقف در اسلام، ايران و ساير ملل"، "آثار و بركات وقف"، "كاركردهاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي وقف"، "نقش وقف در توسعه اقتصادي"، "وقف و عدالت اجتماعي"، "نقش وقف و موقوفات در تعديل مشكلات دولت‌ها"، "عرصه‌هاي نوين وقف"،"وقف و نيازهاي جامعه"، "معرفي و شخصيت شناسي واقفان"، "آثار سوء موقوفه‌خواري و پيامدهاي ناشي از آن" معرفي كرد.

ربيعي با بيان اينكه شركت‌كنندگان بايد در هر قالب خبري انتخابي سه اثر را ارسال كنند اظهار كرد: علاقه‌مندان بايد آثار خود را تا 15 دي ماه به دبيرخانه جشنواره به نشاني: تهران، خيابان حافظ، خيابان نوفل‌لوشاتو، سازمان اوقاف و امور خيريه، ساختمان امام خميني‌(ره)، اداره ‌كل روابط عمومي و امور بين‌الملل ارسال كنند./ز
برچسب ها: اجتماعی ، وقف ، شخصیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.