سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصي/

محصولي كانديداتوري در انتخابات آتي را رد نكرد

عضو ارشد جبهه پايداري در پاسخ به سوالي درباره كانديداتوري‌اش در انتخابات آتي، فقط به اين پاسخ كه تاكنون وارد مصداق‌ها نشده‌ايم، قناعت كرد.

صادق محصولی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تیم تدوین‌کننده برنامه ریاست‌جمهوری جبهه پایداری، اظهار داشت: افراد متخصصي كه در تيم جبهه پايداري حضور دارند با جديت در حال برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي تدوين اين برنامه هستند.

عضو ارشد جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: تدوین برنامه رياست جمهوري آتي، بیشتر معطوف به دیدگاه‌های جبهه پایداری و انتظارات از دولت آینده است.

وی تصريح كرد: جبهه پايداري برنامه خود را به رئیس جمهور منتخب مردم پيشنهاد مي‌كند.

محصولی در پاسخ به سوالي درباره اينكه در صورت ورود جدي اصلاح‌طلبان به انتخابات، آیا با سایر گروه‌های اصولگرا ائتلاف می‌کنید؟ گفت: با توجه به اينكه مقام معظم رهبري ورود به انتخابات را زودهنگام دانستند، ما نيز در حال حاضر قصد ورود به مباحث انتخاباتي را نداريم  و آن را زودهنگام مي‌دانيم لذا پاسخ دادن به این سوال به شرایط آینده بازمي‌گردد.

عضو ارشد جبهه پایداری اظهار داشت:  تصميم‌گيري درباره ائتلاف با ساير اصولگرايان به شرايط آينده، قطب‌بندی‌ها و نامزدها، بستگي دارد و تاكنون نيز قطب‌بندی‌ها شکل نگرفته است، بنابراين نمي‌توان به اين سوال پاسخ داد.

محصولي همچنين در پاسخ به سوالي درباره كانديداتوري‌اش در انتخابات آتي، فقط به اين پاسخ كه تاكنون وارد مصداق‌ها نشده‌ايم، قناعت كرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.